Zavrieť

Porady

pracujuci student

zdravim, som studentka denneho studia na vysokej skole.mam individualny studijny plan. chcem pracovat popri skole. odpracovala by som priblizne kazdy den tych 8 hodin. vsetky odvody za mna hradi skola. chcem sa opytat, ked zacnem pracovat, tieto odvody mi bude musiet platit uz novy zamestnavatel, alebo to bude dalej odvadzat skola? dakujem
Usporiadat
Viera J. Viera J.

Viera J. je offline (nepripojený) Viera J.

som začiatočník
veronikasad Pozri príspevok
Príjem študenta sa nesleduje pri dohodách - nemusí robiť RZZP.
Pri prac. zmluve preddavky za zamestnanca aj zamestnávatela odvádzať musíte. Nie som si istá, či podaním RZZP - ak jeho príjem nepresiahne stanovenú sumu - sa zaplatené preddavky zamestnancovi aj zamestnávatelovi vrátia.
Nehnevajte sa, ale ja to akosi stále nechápem - Ked teda zamestnáme študenta denneho študia vysokej školy - platí všetky odvody normálne a potom sa mu vrátia pri RZZP?
0 0
Tweety Tweety

Tweety je offline (nepripojený) Tweety

Viera J. Pozri príspevok
Nehnevajte sa, ale ja to akosi stále nechápem - Ked teda zamestnáme študenta denneho študia vysokej školy - platí všetky odvody normálne a potom sa mu vrátia pri RZZP?
RZZP je len o odvodoch do zdravotnej poisťovne. Takže, ak mu pri ňom vyjde preplatok, dostane ho naspäť.
0 0
ladislavzan ladislavzan

ladislavzan je offline (nepripojený) ladislavzan

Viera J. Pozri príspevok
Nehnevajte sa, ale ja to akosi stále nechápem - Ked teda zamestnáme študenta denneho študia vysokej školy - platí všetky odvody normálne a potom sa mu vrátia pri RZZP?