Zavrieť

Porady

Plagiátorstvo na VŠ?

Anketa: Jedná sa v tejto téme o plagiátorstvo?

Počet hlasujúcich
2. Na účasť v tejto ankete nemáte prístupové práva.
  • áno / skôr áno

    1 50.00%
  • nie / skôr nie

    1 50.00%
Dobry den. Mam takyto problem:

Som student VS a jeden z prednasajucich nam dal zadanie na cely semester, kde trojice studentov prekladaju z anglictiny do slovenciny odborne texty z nejakej knihy. Sucastou zadania je aj prekreslenie obrazkov z knihy do pocitaca v jednom grafickom programe.

Za toto zadanie dostane kazdy z trojice 4% z celkoveho poctu bodov za semester.

Mame velmi velke a opravnene podozrenie, ze tento prednasajuci dostane za prelozene texty dost velky honorar, nakolko ich pravdepodobne chce pouzit vo svoj prospech.

Nie som sice odbornik na vysokoskolsky zakon, ale nie je to pripad plagiatorstva? Hrozi takemuto prednasajucemu aj nejaky trest?

Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    hanelie je offline (nepripojený) hanelie

    sprievodca CR Rakúsko, hanelie
    plagiatorstvo by to bolo, ak by články/ texty / vydával za svoje -

    kyblik je offline (nepripojený) kyblik

    Robotník telom i dušou kyblik