Zavrieť

Porady

PODPORA PODNIKANIA

ahojte, som študentkou OF EUBA, píšem bakalárku na tému podpora malých a stredných podnikateľov, so zameraním najmä na činnosť národnej agentúr a jej regionálnych centier,úrad práce atď. ak vás môžem poprosiť mohli by ste napísať svoje názory, resp. skúsenosti, odporúčania na túto tému, veľmi by mi to pomohlo, ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Dantess je offline (nepripojený) Dantess

    Mladý podnikateľ, ktorý sa ešte len učí ako to vo svete chodí ...viac Dantess
    Podpora podnikania ? NULOVÁ !!! Ale treba si to vyskúšať na vlastnú kožu. Toľko adrenalínu z hlúpych a zakomplexovaných úradníčok a ľudí čo nevedia robiť svoju prácu nezískaš študovaním. Je jedna vec, že sa povie, že štát podporuje podnikateľov, druhá vec je realita a boje s úradmi.

    Franta je offline (nepripojený) Franta

    Som :-) Franta
    timike207, neviem ci mam tvoju otazku fakt brat vazne, alebo si iba vtipne chcela povedat, ze podpora malých a stredných podnikateľov je na velmi "vysokej" urovni

    :-)

    Dantess je offline (nepripojený) Dantess

    Mladý podnikateľ, ktorý sa ešte len učí ako to vo svete chodí ...viac Dantess