Zavrieť

Porady

Kúpa vadného notebooku

Prosím o radu.Moja mama včera kúpila notb.pre vnučku.Doma zistili,že nefunguje.V podstate ho ani nekúpila,ale ho prevzala od firmy OKAY,kde podpísala zmluvu so splátkovou spoločnosťou CETELEM.Ako by mala teraz postupovať,keď je to nákup cez splátkovú spoločnosť?
Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    kaco11 je offline (nepripojený) kaco11

    kaco11
    splátková spoločnosť cetelem ti len poskytne peniaze na kúpu výrobku, tak ako banka alebo leasingová spoločnosť. Reklamovať to musi u spolocnosti kde notebook kupovala. Chyba bola tá, že si ho neskontrolovala pri preberaní.

    Ada30 je offline (nepripojený) Ada30

    Ada30
    Treba ist do firmy OKAY na reklamaciu.Ja som tiez kupila notebook a po pol roku ho porazilo.Teraz cakam kedy sa mi ozvu,maju nato 30 dni.Treba zobrat zo sebou blocek,nie papiere od cetelemu.

    alla66 je offline (nepripojený) alla66

    Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac alla66
    Garancia vrátenia tovaru bez udania dôvodu do 30 dní

    Pokiaľ nezodpovedá výrobok zakúpený v OKAY presne Vašim predstavám, tak ho môžete bez udania dôvodu vrátiť do 30 dní odo dňa zakúpenia a OKAY Vám vráti peniaze späť, avšak tovar musí byť čistý nesmie byť viditeľne používaný, nesmie byť poškodený, musí byť v pôvodnom obale s nepotvrdeným záručným listom.

    Táto garancia sa nevzťahuje na spotrebný tovar (ako napr. nosiče obrazu, zvuku a informácií, batérie, žiarovky, sáčky do vysávačov, apod.) a na tovar na záväznú objednávku. U tovaru vyžadujúceho pre používanie spotrebný materiál (vysávač- sáčky, tlačiarne – tonery, holiace strojčeky – planžety, diaľkové ovládanie – batérie apod.), zákazník pri vrátení takéhoto tovaru tento spotrebný materiál uhradí podľa platnej ceny v predajni OKAY. V prípade mobilných telefónov sa garancia vzťahuje iba na samostatne zakúpené prístroje.

    U výrobkov* u ktorých sa nedá na mieste určiť, či nie sú poškodené, upravené alebo modifikované zákazníkom, tak ich stav posúdi autorizovaný servis. Garancia vrátenia tovaru je podmienená súhlasom zákazníka s úhradou prípadných nákladov za diagnostiku.

    *Jedná sa hlavne o mobilné telefóny, digitálne fotoaparáty, kamery, počítače, notebooky, varné dosky, trúby a šporáky.
    Garancia autorizovaného servisu

    Sme presvedčení o kvalite výrobkov, ktoré Vám ponúkame. Ak sa aj napriek tomu vyskytne závada, stačí prísť. Tieto výrobky majú autorizované servisy. Aj po uplynutí záručnej doby Vám výrobok dopravíme zdarma z predajne do servisu a späť na predajňu OKAY.

    Mám dotaz : aká závada sa vyskytla na NB ?
    Naposledy upravil alla66 : 25.04.09 at 15:04

    Martin1998 je offline (nepripojený) Martin1998

    Martin1998
    Nefunguje ovládanie vnútornou myšou.Ale syn sa na to zajtra pôjde pozrieť.Hovoril,že keď pripojí vonkajšiu myš, bude sa dať možno nastaviť ovládanie vnútornej myši.Takže možno nebude treba reklamovať,to sa len stará mama stresuje dopredu.

    alla66 je offline (nepripojený) alla66

    Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac alla66
    Asi bude lepšie počkať na externú myš a zistiť, či nemáš touchpad vypnutý, alebo či je vôbec nainštalovaný.

    Kúpa vadného notebooku

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.