Zavrieť

Porady

vystavenie faktúry.

Dobrý deň.
Môj poskytovateľ internetu mi neposlal tento mesiac faktúru. ja som samozrejme nemal čo zaplatiť a tak ma odpojil od internetu. po mojej výzve na zaslanie faktúry mi oznámil že ma preradil na nejaký automatický portál kde po zaplatení poplatku za pripojenie mi tento portál automaticky vygeneruje faktúru, ktorú si potom môžem z tohto portálu vytlačiť. Moja otázka znie či je tento postup správny. Ja si myslím že najprv má byť faktúra a ja ju mám zaplatiť a nie naopak. podotýkam že v zmluve o pripojení je to jeden z bodov že podklad pre zaplatenie je faktúra ktorú mi dodávateľ pripojenia vystaví. On ma odkázal na zmenu všeobecných podmienok že tam je uvedené že pokiaľ ma preloží na portál tak mi bude generovať faktúry portál po ich zaplatení. Tieto podmienky zmenil po uzavretí zmluvy.

za odpovede ďakujem
Branislav Janík
Usporiadat
marjankaj marjankaj

marjankaj je offline (nepripojený) marjankaj

I am a man
b_branik Pozri príspevok
Keď mám platiť na základe zmluvy tak v nej je uvedené že podklad pre platbu je faktúra vystavená poskytovateľom najneskôr do 15. dňa so splatnosťou 14 dní a ktorú zašle na adresu účastníka.

A chcem riešiť s nimi to že ma neoprávnene vypli z internetu.
A čo ich chceš žalovať? Spôsobili ti tým nejakú škodu? V akom rozsahu? Ani nenapíšeš o akú firmu ide? Je to obchodné tajomstvo? Ja by som ich zrušil a našiel si iného poskytovateľa.
0 0
b_branik b_branik

b_branik je offline (nepripojený) b_branik

[QUOTE=evina;1071850]
b_branik Pozri príspevok

Áno, z tohto hľadiska máš pravdu. Oni zmenili všeobecné podmienky a mali Ti ich zaslať, ale bohužiaľ to nikto nerobí. Zrejme to majú uvedené na nete, čo asi nikto z nás nerobí, aby to stále pri svojej práci študoval. Pozri sa , či pri oznámení o zmene účtu nie je veta, že "v súvislosti so zmenou všeobecných podmienok".... ak áno, tak ťa informovali
Nie táto veta tam nie je. Ďalej mi teraz vzniká problém s prípadnou reklamáciou faktúry. Veď ja vlastne ani nemám čo reklamovať. Keďže som bol minulý mesiac podľa mňa z ich viny dva dni bez netu chcem ponížiť alikvótnou čiastkou ďalšiu faktúru, ale ja ju vlastne nemám.
0 0
b_branik b_branik

b_branik je offline (nepripojený) b_branik

marjankaj Pozri príspevok
A čo ich chceš žalovať? Spôsobili ti tým nejakú škodu? V akom rozsahu? Ani nenapíšeš o akú firmu ide? Je to obchodné tajomstvo? Ja by som ich zrušil a našiel si iného poskytovateľa.
Nechcem ich žalovať ale nechcem si tiež nechať skákať po hlave. Ono v lokalite kde bývam to nie je až také ružové s výberom alternatívnych poskytovateľov za primeranú cenu. Meno firmy nie je obchodné tajomstvo je to firma Imafex L.Mikuláš
0 0
evina evina

evina je offline (nepripojený) evina

[QUOTE=b_branik;1071854]
evina Pozri príspevok

Nie táto veta tam nie je. Ďalej mi teraz vzniká problém s prípadnou reklamáciou faktúry. Veď ja vlastne ani nemám čo reklamovať. Keďže som bol minulý mesiac podľa mňa z ich viny dva dni bez netu chcem ponížiť alikvótnou čiastkou ďalšiu faktúru, ale ja ju vlastne nemám.
Je riešený systém fakturácie vo Zmluve a aj vo Všeobecných podmienkach? Ak nie je vo Vš. podmienkach, resp. vo Zmluve uvedené, že ich môžu týmto meniť, tak zas tak veľmi v práve nie sú...skrátka treba brať zmluvu a všeob.podmienky v súvislosti...
0 0
b_branik b_branik

b_branik je offline (nepripojený) b_branik

aká je reklamačná doba? zo zákona 30 dní? v posledných všeobecných podmienkach pri zmluve májú uvedenú 30 dní a teraz som kukal na ich stránku je to 60 dní? to čo je za bordel? však tie podmienky menia ako spodné prádlo.
0 0
marjankaj marjankaj

marjankaj je offline (nepripojený) marjankaj

I am a man
b_branik Pozri príspevok
Nechcem ich žalovať ale nechcem si tiež nechať skákať po hlave. Ono v lokalite kde bývam to nie je až také ružové s výberom alternatívnych poskytovateľov za primeranú cenu. Meno firmy nie je obchodné tajomstvo je to firma Imafex L.Mikuláš
Ak nemáš veľmi na výber, potom je najlepšie pokúsiť sa s nimi dohodnúť. Musíš zvážiť, či sa ti oplatí naťahovať sa s nimi pre dva dni.
Pozri si prílohu. Myslím, že je to podobné aj v tomto prípade.
4602_PFXCEZu.jpg  
0 0
b_branik b_branik

b_branik je offline (nepripojený) b_branik

marjankaj Pozri príspevok
Ak nemáš veľmi na výber, potom je najlepšie pokúsiť sa s nimi dohodnúť. Musíš zvážiť, či sa ti oplatí naťahovať sa s nimi pre dva dni.
Pozri si prílohu. Myslím, že je to podobné aj v tomto prípade.

Tak zase až tak zle na tom táto lokalita nie je, len by som platil mesačne o 200 sk viacej ako doteraz.
0 0
b_branik b_branik

b_branik je offline (nepripojený) b_branik

[QUOTE=evina;1071859]
b_branik Pozri príspevok

Je riešený systém fakturácie vo Zmluve a aj vo Všeobecných podmienkach? Ak nie je vo Vš. podmienkach, resp. vo Zmluve uvedené, že ich môžu týmto meniť, tak zas tak veľmi v práve nie sú...skrátka treba brať zmluvu a všeob.podmienky v súvislosti...
Presne to isté si myslím aj ja, v zmluve je jasne uvedené že podkladom k platbe je faktúra. Vieš ja som veľmi zásadový človek a mne tu už v podstate ide viac o princíp ako o 50 centov ktoré vyreklamujem. Ak by si mala záujem tak ti rád pošlem tu zmluvu mailom.
Ja som totižto stavbár a viem postaviť dom ale v právnych kľučkách vôbec nie som doma.
0 0
marjankaj marjankaj

marjankaj je offline (nepripojený) marjankaj

I am a man
b_branik Pozri príspevok
Tak zase až tak zle na tom táto lokalita nie je, len by som platil mesačne o 200 sk viacej ako doteraz.
Nejdem tu robiť reklamu. Ja mám od t-comu internet aj s telefónom.Program turbo 2 zľavnený ma stojí 10,87€ bez DPH mesačne. Majú program aj bez telefńu 11,95€ mesačne za prvých 12 mesiacov.
Čo tak vymeniť poskytovateľa aspoň na dobu viazanosti a potom si násť iného tiež výhodného na ďaľšiu dobu viazanosti a takto postupovať ďalej. Takéto "firmy" zvyknú poskytovať zľavy pri odstúpení zmluvy. Vyber si z dostupných firiem tú najvýhodnejšiu a čerpaj "výhody". Keď pominú, vyber ďalšiu.
0 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať