Zavrieť

Porady

Samozber jahôd

Začala sezóna jahôd. Prosím, neviete mi poradiť, kde by som si samozberom mohla zaobstarať jahody ? Od Žiliny po Trnavu. Kedysi sme chodievali /hlavne železničiari/ do Veselého pri Piešťanoch, Čachtíc, Bánoviec nad B.,... ale neviem či tento systém ešte funguje. Ak viete vo Vašom okolí o takejto možností dajte vedieť...čím skôr, kým je to aktuálne...Ďakujem.
Usporiadat
Hlinkovx Hlinkovx

Hlinkovx je offline (nepripojený) Hlinkovx

ta som to ja :-)
my sme boli pred týždňom v Partizánskom časť Návojovce
boli za 1,10 keď si človek sám pozbieral
a 2,2 € keď ti to niekto už vyzbieral,
boli veľmi pekné, veľké a navyše sú uložené na slame takže s tým nie je žiadny problém, sú čisté, žiadne blato

ďalšia oblasť kde sa zbierajú je Ostratice - tam bola kolegyňa atiež si to tam chválila, cena tá istá
0 0
digehe1 digehe1

digehe1 je offline (nepripojený) digehe1

som samouk, ale nechám si rád poradiť od dobrých ľudí ...viac
bývam pri Čachticiach a je tam samozber, takisto v Hornej Strede, Rakoluby.
1 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
wabi Pozri príspevok
Hm pozvem ťa niekedy na samozber, keď ťa to tak baví
Inak aj u nás sú tento rok jahody za 3 €, ale dohoda je vždy možná, len treba prísť v praví čas, keď ich majú veľa a chce sa im ísť už domov, dajú aj za polovicu...
Hlinkovx
Re: Samozber jahôd
my sme boli pred týždňom v Partizánskom časť Návojovce
boli za 1,10 keď si človek sám pozbieral
a 2,2 € keď ti to niekto už vyzbieral,
Tak neviem , neviem , zdá sa mi to trochu drahé , nadhodnotené ceny a pritom za samozber....alebo aj za pozbierané ..
V Košiciach v piatok na pľaci 2 € , bolo plno , veľa predajcov...
A to sezóna ešte len začala .
0 0
Eulalia Eulalia

Eulalia je offline (nepripojený) Eulalia

www.plantex.sk - firma Plantex vo Veselom pri Piešťanoch, jahodové plantáže majú v Borovciach. Zberá sa už od utorka, cena 1,10 €. A sú na slame, takže žiadne blato.
0 0