Zavrieť

Porady

reklamacie v eshope

Ahojte,

otvaram tuto temu aby kazdy kto mame eshop, sme sa podelili o to
1.ako riesime reklamacie,
2.ake sa vyskytli kuriozne pripade,
3.kolko priblizne reklamacii riesite v pomere ku celkovemu predanemu tovaru..

napriklad ja budem mat v ponuke elektroniku a knihy z velkoskladov..ak mi zakaznik posle postou vec ktoru reklamuje,
4.kedy zacne plynut reklamacna doba?ked ja obdrzim reklamovany tovar?lebo ja este musim stihnut tento tovar dat na reklamaciu velkoskladu odkial tovar mam, a ten ma na to 30dni..

5..dorucuju vam zakaznici casto tovar postou?alebo osobne?akym sposobom?

Dakujem za diskusiu a rady
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    padro je offline (nepripojený) padro

    majitel eshopu s autodoplnkami, ktorý začal od nuly a verí že "trpezlivosť ruže prináša" ...viac padro
    hlavne si daj pozor od koho budes nakupovat, ja som tak bral elektroniku dodavatel skoncil zivnost, a teraz par mesiacov cakam kym mi vrati peniaze, za veci ktore mi zakaznici reklamovali, samozrejme tym som musel vratit peniaze spet... inak vacsinou poslu postou ... zatial som nemal zakaznika ktori by nevydrzal 30 dni dokonca tolerovali aj ovela viac ako 30dni, a kuriozne situacie napr. poslal polamane radio, alebo reklamoval ze mu nehra, a pritom mal zvuk na 0.

    bolacka je offline (nepripojený) bolacka

    vsetko ma boli :) bolacka
    ..no ja budem mat jeden z velkoskladov v Bratislave, cize skoncenie asi len tak nehrozi..
    ..a kedy plynie zakaznikov 30dnova reklamacna lehota?ked ja prijmem na poste zasielku?alebo ked on poda zasielku na postu?Vies, lebo ak zacina reklamacna doba ked to poda este len on na postu a je niekde z hornej dolnej..a mne to dojde o desat dni..tak mi zoastne len 20dni na vybavenie reklamacie a ja to posuniem velkoskladu, ktory vtedy ked mu tovar odovzdam ma 30dni.
    ..ale ak by to bolo tak ze zacina zakaznikovi 30dnova lehota ked ja obdrzim reklamovany tovar, to by bolo v pohode..lebo mam moznost ete v ten den to hodit do velkoskladu..hm..nevies ako je to stymto?

    padro je offline (nepripojený) padro

    majitel eshopu s autodoplnkami, ktorý začal od nuly a verí že "trpezlivosť ruže prináša" ...viac padro
    neviem, hovorim zatial ani jeden zakaznik nemal problem s tym ked to trvalo aj dlhsie,.. a z kazdej hornej dolnej to na 99 percent pride max. do 2dni.

    zubro85 je offline (nepripojený) zubro85

    zubro85
    bolacka Pozri príspevok
    ..no ja budem mat jeden z velkoskladov v Bratislave, cize skoncenie asi len tak nehrozi..
    no nechapem ze co ma spolocne skoncenie dodavatela s tym ze ci je z BA alebo z hornej-dolnej....

    reklamacie nam posielaju postou, alebo dopravu zabezpecime my na ich naklady

    spomenul som si na jednu kurioznu poziadavku: predávame medzi inými aj kuchynské stĺpy + košíky k tomu na ovocie a pod. a raz mi volala jedna pani ze ake su hrube steny na tej rure, a nakoniec sa ma opýtala ze ci to udrzi aj tanec pri tyci tak do 80kg

    profesional je offline (nepripojený) profesional

    Ak chcem robit veci lepsie, musim ich robit uplne inak. Ten kto ma pozna vie, ze ja a konvencne myslenie nejdeme prilis dohromady. ...viac profesional
    Doba na vybavenie reklamacie zacina plynut den nasledujuci po dni v ktorom bola reklamacia predavajucemu dorucena.

    Za vybavenu sa povazuje reklamacia dnom odoslania oznamenia o vybaveni reklamacie alebo den spisania protokolu o ustnom oznameni vybavenia reklamacie.

    Nedodrzanie lehoty na vybavenie reklamacie ma za nasledok ze tato sa povazuje po uplynuti lehoty za opravnenu a po lehote ju nemoze uz predavajuci oznacit za neopravnenu.

    Nedodrzanie lehoty na vybavenie reklamacie je spravny delik za ktory hrozi pomerne vysoka pokuta od SOI.

    A co sa tyka tej doby 30 dni, tak treba pozorne citat zakon. Tato doba sa tyka len reklamacii, kde je pre posudenie reklamacie nutne odborne technicke skumanie. Takze tato lehota sa nevztahuje na kazdu reklamaciu. Standardna lehota pre jednoduche reklamacie je iba 3 dni resp. ina primerana doba. Avsak tych 30 dni je len v pripade ak musi byt predmet dany na odborne posudenie v sulade so zakonom a to bud osobe na to poverenej vyrobcom, autorizovanemu servisu, alebo sudnemu znalcovi. Vela obchodnikov si mysli ze moze 30 dni vybavovat kazdu reklamaciu, co je ale jeden velky omyl. Pozor na to.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.