Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
Musi mat eshop miesto odberu? Alebo staci ak poskytneme sposob dodania tovaru postou a kurierom?
V pripade reklamacie musime poskytnut aj moznost osobne doniest tovar ktory chce zakaznik reklamovat?
..alebo za zakona ani v jednom pripade nieco take nevyplyva pre mna ako pre majitela a prevadzkovatela eshopu a vsetko mozem riesit postou a kurierom?
Dakujem
Pravidlá a tipy
Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
Môj názor - nemusíš mať miesto odberu, zákon to nevyžaduje. Množstvo veľkých e-shopov nemá žiadne fyzické zákaznícke miesto, hoci mať také je podľa mňa len plus. Náklady sa šetria práve tým, že žiadny kamenný obchod nemáš. Office doma alebo priamo v sklade - a to musí stačiť.