Zavrieť

Porady

EXCEL - zmena údajov v tabuľkách

Poradí mi prosím niekto?
Potrebujem, aby sa mi každá zmena údajov v tabuľke, ktorú mám vytvorenú v prvom liste excelovského zošitu, prejavila aj v tabuľkách vytvorených v druhom a treťom liste.
Napr. v prvom liste mám tabuľku s údajmi všetkých zamestnancov firmy. V ďalších listoch už mám zamestnancov rozdelených podľa jednotlivých stredísk. Ak spravím zmenu v tabuľke, kde mám údaje všetkých zamestnancov potrebujem, aby sa táto prejavila aj v tabuľkách, kde mám zamestnancov rozdelených podľa stredísk.
Veľmi pekne ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Andy Kralik je offline (nepripojený) Andy Kralik

    Andy Kralik
    Musis napisat konkretny priklad co chces. Takto sa to tazko riesi.

    Tabulky mozu byt prepojene, napriklad vzorcami s tym ze vo vzorci je odkaz na bunku v inej tabulke.
    Tabulky mozu byt prepojene aj makrom, ale zas zavisi od toho co chces dosiahnut.

    pasuliatko je offline (nepripojený) pasuliatko

    cholerický drak s váhavým srdcom alebo váhavý drak s cholerickým srdcom.... ?????? ...viac pasuliatko
    skús to z jednej tabulky skopírovať do dostatních

    jajko50 je offline (nepripojený) jajko50

    jajko50
    adena Pozri príspevok
    Poradí mi prosím niekto?
    Potrebujem, aby sa mi každá zmena údajov v tabuľke, ktorú mám vytvorenú v prvom liste excelovského zošitu, prejavila aj v tabuľkách vytvorených v druhom a treťom liste.
    Napr. v prvom liste mám tabuľku s údajmi všetkých zamestnancov firmy. V ďalších listoch už mám zamestnancov rozdelených podľa jednotlivých stredísk. Ak spravím zmenu v tabuľke, kde mám údaje všetkých zamestnancov potrebujem, aby sa táto prejavila aj v tabuľkách, kde mám zamestnancov rozdelených podľa stredísk.
    Veľmi pekne ďakujem.

    Napríklad takto ako v príklade???

    robin78 je offline (nepripojený) robin78

    robin78
    Mozno by bolo najjednoduchsie v tvojom pripade pouzit len automaticky filter. V jednom stlpci si budes trebars uvadzat stredisko (ak potrebujes filtrovat podla strediska) a lahko si zobrazis len tych ludi ako potrebujes (resp. cely zoznam), rovnako aj sucty pre prislusny zoznam. Vid. priklad

    PaloPa je offline (nepripojený) PaloPa

    PaloPa
    Tiež pripájam jednu možnosť, cez Kontingečné tabuľky (Pivot Tables)
    (zmena pohľadu jednoduchým presúvaním záhlaví v listoch Prehľad_x)

    Palo

    2009 je offline (nepripojený) 2009

    2009
    PaloPa Pozri príspevok
    Tiež pripájam jednu možnosť, cez Kontingečné tabuľky (Pivot Tables)
    (zmena pohľadu jednoduchým presúvaním záhlaví v listoch Prehľad_x)

    Palo
    Áno kontingenčná tabuľka je najlepšie riešenie. Ale musíš potom aktualizovať všetky listy po každej zmene. Ja som vymyslela narýchlo niečo lepšie a napísala aj postup do wordu. Dúfam dá sa mu rozumieť.

    PaloPa je offline (nepripojený) PaloPa

    PaloPa
    2009 Pozri príspevok
    Áno kontingenčná tabuľka je najlepšie riešenie. Ale musíš potom aktualizovať všetky listy po každej zmene. Ja som vymyslela narýchlo niečo lepšie a napísala aj postup do wordu. Dúfam dá sa mu rozumieť.
    Ano, tiež jedna z možností.
    SVYHLEDAT = VLOOKUP

    P.

    EXCEL - zmena údajov v tabuľkách

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.