No ja som spúšťala reklamu pred 4 mesiacmi na novo. Ohlas bol menší ako keď som ju robila pred rokom a pol.
Moja skúsenosť je že naozaj ludia šetria a hlavne čo sa týka služieb tak si rozmyslia tú najlacnejšiu variáciu aj na úkor kvality, alebo si to spravia samy, teda ked to vedia, alebo poprosia známych a tak.
So všetkých možností reklamy sa my najviac osvedčil inzerát na internetovom portály ale len v danej oblasti činnosti, A letáčiková reklama do schránok a rozdávanie na ulici. Kedže som robila reklamu pre motoristov tak som vsadila na pekne baby v sexi montéročkách
. Sexistické ale zabralo.
Keď dáš reklamu na bilbord alebo do časopisu je síce velka ale málokto má peniaze na to aby dal veeeeľa takych reklam po slovensku alebo do viacerých časopisov. Reklama letákmi je lacnejšia a oslovíš vačšie množstvo ľudí.
Ale úprimne, počet ohlasov a nových klientov a zisku z nich nepresiahol príliš sumu do reklamy investovanú takže to moc nepomohlo. Ale beriem že je kríza, alebo si aspoň veľa ľudí myslí že je kríza a tak teraz na reklamu moc nereaguju iba na takú kde tronfneš ceny tažko pod hranicu štandartu na trhu.