Zavrieť

Porady

Reklamácia notebooku

Ahojte. Kúpil som notebook 28.8.2009 čiže včera. Kopíroval a inštaloval som si do neho svoje veci a zrazu po 1,5h mi ho reštartovalo a už sa mi nenačítal windows. Tak sa vás chcem spýtať či mám právo prísť ku predajcovy a pýtať od neho vrátenie penazí keďže evidentne tento produkt nieje kvalitný. Za odpovede vopred ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona

    Reklamovať môžeš, máš na to nárok.

    Na vrátenie peňazí máš nárok ak sa vada nedá odstrániť ,alebo až po 3. rovnakých závadách .
    Naposledy upravil arizona : 03.10.10 at 07:59

    enter je offline (nepripojený) enter

    enter
    záleží na tom, či bol notebbok kúpený súkromnou osobou alebou firmou, ak firma tak tá má možnosť aj odstúpenia od zmluvy.

    alla66 je offline (nepripojený) alla66

    Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac alla66
    wolod4 Pozri príspevok
    Ahojte. Kúpil som notebook 28.8.2009 čiže včera. Kopíroval a inštaloval som si do neho svoje veci a zrazu po 1,5h mi ho reštartovalo a už sa mi nenačítal windows. Tak sa vás chcem spýtať či mám právo prísť ku predajcovy a pýtať od neho vrátenie penazí keďže evidentne tento produkt nieje kvalitný. Za odpovede vopred ďakujem.
    Akým spôsobom si kúpil NB?


    V súlade so zákonom č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 7 dní od prevzatia tovaru. Odstúpením spotrebiteľa od zmluvy sa zmluva od začiatku zrušuje.


    Niektoré obchodné reťazce majú v Reklamačnom poriadku bod :
    - Ak zákazník zistí, že tovar je nefunkčný a z toho dôvodu do 14 dní od dátumu nákupu uplatní reklamáciu. mu nad rámec zákona poskytuje právo na okamžitú výmenu tovaru alebo okamžité odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí.

    alla66 je offline (nepripojený) alla66

    Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac alla66
    wolod4 Pozri príspevok
    Kúpil som ho v normálnej počítačovej predajni
    V tom prípade okamžite choď v pondelok do predajne a reklamuj NB. Nespýtal si sa pri kúpe, ako postupujú v prípade vadného tovaru?

    ... pri každej kúpe spotrebiča sa informujem, do koľkých dní mám nárok na vrátenie tovaru, alebo výmenu.

    Watson je offline (nepripojený) Watson

    Vylúčený člen Watson
    wolod4 Pozri príspevok
    Ahojte. Kúpil som notebook 28.8.2009 čiže včera. Kopíroval a inštaloval som si do neho svoje veci a zrazu po 1,5h mi ho reštartovalo a už sa mi nenačítal windows. Tak sa vás chcem spýtať či mám právo prísť ku predajcovy a pýtať od neho vrátenie penazí keďže evidentne tento produkt nieje kvalitný. Za odpovede vopred ďakujem.
    Tvrdíš, že tento NB je evidentne nekvalitný A keď si ho kupoval, tak bol evidentne kvalitný? Predajca ti ho určite predviedol a odskúšal. Je to jeho povinnosť, pokiaľ si to neodmietol. Takže máš nárok výrobok reklamovať, ale nárok na vrátenie kúpnej ceny v tomto prípade nemáš. Ale treba spomenúť, že predajca môže vadný výrobok podľa vlastného uváženia kedykoľvek vymeniť za nový. Seriózni a prozákaznícky orientovaní predajcovia to robia vždy, ak sa vada na výrobku, evidentne nespôsobená kupujúcim, vyskytne bezprostredne po kúpe výrobku. Vychádzam z prezumpcie, že si výrobok "softwérovo" nedobabral ty

    wolod4 je offline (nepripojený) wolod4

    wolod4
    Nie nepytal som sa ako postupujú v takomto prípade ... No ja by som chcel buď vratenie penazí alebo výmenu produktu, na základe toho že tá softvérová vada sa stala v deň kúpi.

    Watson je offline (nepripojený) Watson

    Vylúčený člen Watson
    vitamin_r Pozri príspevok
    moderny hardver NIE JE MOZNE softverovo dobabrat.
    Máš bujnú fantáziu. Ja som nepísal o dobabraní hardwéru sofwérom, ale o sofwérovom dobabraní ako takom. Aj mne sa zrútil OS Windows Vista po inštálácii nemenovanej virtuálnej mechaniky a nemusel som nič reklamovať, lebo som si OS zreparoval svojpomocne bez nutnosti preinštalovania. Toto som mal na mysli.
    Presne tak. Ja si tiez myslim, ze mas Vistu a instaloval si napr. cracknuty Alcohol. Davaj pozor, aby si nahodou ty neplatil za diagnostiku chyby, kedze sa moze zisitit, ze je to tvoja chyba...
    Ale samozrejme moze byt zly aj notebook. To vsak nepredpokladam.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.