Zavrieť

Porady

kvalifikovanosť

Dúfam že som sa trafila do témy a že mi nikto nebude nadávať, ako posledný krát.
Študujem matematiku, končím ju vo februári. Na škole učím matematiku a informatiku. Zaujíma ma, či som kvalifikovaná, matematiky mám 11 hodín týždenne informatiky 5, ostatné predmety do úväzku.
Riaditeľ mi tvrdí, že som nekvalifikovaná, má pravdu, keď už študujem a je predpoklad že to skončím?
Kde by som to mohla nájsť. On tvrdí, že to platí len pre špeciálnu pedagogiku, že začne študovať a už je kvalifikovaný, lebo je predpoklad....
Pre mňa to neplatí. Ďakujem za odpoveď
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    susann2 je offline (nepripojený) susann2

    susann2
    Riaditeľ má pravdu, pokiaľ nemáš ukončené VŠ vzdelanie nie si kvalifikovaná. Prekvapuje ma, že vôbec učíš, požadovaná vzdelanie na vyučovanie v školách je ukončené VŠ II. stupňa. Nie je umožnená žiadna výnimka.

    judita1971 je offline (nepripojený) judita1971

    judita1971
    Skitn, aké vzdelanie máš teraz ukončené ? To čo hľadáš je vyhláška č. 41/1996 Z.z. § 2 a to buď ods. 4 / ktorý v krátkosti - hovorí o tom, že ak máš vysokú školu nepedagogickú, čiže máš odbornú spôsobilosť ale nie pedagogickú máš do dvoch rokoch od vzniku prvého prac.pomeru začať doplňujúce pedagogické štúdium a do štyroch ho skončiť.