Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
miky64 miky64

miky64 je offline (nepripojený) miky64

bol som,som a ešte chvílku budem ...viac
edvordo Pozri príspevok
.. nie žeby som chcel byť hnusný, ale toto riešenie je známe už posledných asi 100 strán tejto diskusie dokola sa točí:

- poslať späť s tým, že aby ste mali doklad v prípade súdu
- na zvyšok nereágovať
- počkať, ako sa to vyvinie a podľa toho sa zariadiť

.. ono len vždy dojde nejaký podkušiteľ a vypichne niečo " nové " (iróniu si domyslite), aby z toho ľudia boli magori ..
ad1