Zavrieť

Porady

Jednoduché účty a sociálny fond

Ahojte poraďáci. Pomôžte mi. Som začiatočník, ktorý chce toho vedieť viac , ale potrebuje rozum od iných.
Jednoduché účtovníctvo a odmena zo sociálneho fondu. Vlastne prepojenie na mzdy.
Chcem dať zamestnancovi pri príležitosti jeho živ.jubilea odmenu zo SF. Je mi jasné , že ju musí zdaniť.
Ale smerujem k tomu postupu...
Výber zo SF - pribežné položky
príjem pokaldňa - priebežné položky

teraz 150 eur dám do výplaty - tam sa to zdaní , ale výplata ide do výdavkov ,ktoré znižujú základ dane.???
či mám túto výplatu očistiť od tej odmeny bez dane??? ak v JU zaúčtovať správne ten výdaj zo SF?

A ešte takto....Mám na účte nejaké peniaze zo SF ,chcel by som ho rozdeliť medzi zamestnancov , nie je to veľa, môžem a ako?

Ďakujem za akúkoľvek pomoc, neviem a chcem vedieť.Ďakujem.Martin
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    maska2 je offline (nepripojený) maska2

    sme viacerí kámoši maska2
    maska2 Pozri príspevok
    Ahojte poraďáci. Pomôžte mi. Som začiatočník, ktorý chce toho vedieť viac , ale potrebuje rozum od iných.
    Jednoduché účtovníctvo a odmena zo sociálneho fondu. Vlastne prepojenie na mzdy.
    Chcem dať zamestnancovi pri príležitosti jeho živ.jubilea odmenu zo SF. Je mi jasné , že ju musí zdaniť.
    Ale smerujem k tomu postupu...
    Výber zo SF - pribežné položky