viem, že sa to už tu preberalo na milion miestach s rôznymi názormi, napriek tomu nedokážem nájsť správnu odpoveď pre mňa. som živnostníčka a mám predajňu. A keďže mám malé deti, často s nimi musím chodiť po lekároch a pod, preto na ten čas potrebujem mať za seba náhradu. Moja rodinná známa - taktiež živnostníčka - mi v tom rada pomôže. Akú zmluvu máme medzi sebou spísať? Jedná sa o nepravidelnú činnosť, jednoducho jej ráno zavolám, že musím ísť k lekárovi a ona by na dobu mojej nepritomnosti prišla a obsluhovala zákazníkov... Nechcem riešiť, či jej môžem dôverovať vzhľadom k obsluhe pokladne, financiam a pod., potrebujem vedieť, akú presnú zmluvu máme medzi sebou spísať /aby to bolo čo najlacnejšie, skutočne to pre mňa robí zadarmo, ona má svoj veľkoobchod, je platcom dph/. Prosím Vás o radu, akú teda zmluvu spíšeme, čo by malo byť jej obsahom, akú prípadnú odmenu treba napísať, kde to hahlásiť... Najlepšie by bolo nejaký konkrétny vzor... Ďakujem všetkým, ktorí mi odpovedia na môj problém