Zavrieť

Porady

Ako čistiť-odstrániť pleseň z automatickej práčky?

Mám 3 ročnú automatickú práčku a vo vnútri je guma-hore okolo bubna a neustále sa mi na tej gume tvorí pleseň.Čo s tým?Ako to odstrániť?
Naposledy upravil Dav : 28.07.10 at 21:59
Usporiadat
ivka70 ivka70

ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

Toto su gelove vankusiky:

http://arielinfo.sk/gelove_kapsuly_ariel
ariel.jpg  
1 0
digehe1 digehe1

digehe1 je offline (nepripojený) digehe1

som samouk, ale nechám si rád poradiť od dobrých ľudí ...viac
dalid Pozri príspevok
Myslim, ze dnes ma kazda pracka uz v navode napisane, ze je treba nasypku vybrat a umyt od zvyskov prasku a avivaze.... Ale kto by dnes cital navody... Ci?

P.S. "dnes ma kazda pracka " - kupovali sme Siemens pred 3omi rokmi - mala to napisane. Mama menila pracku cca pred 1,5 rokom - whirpool - mala to napisane....
napríklad mne sa násypka nedá vybrať tak ja len nalejem ocot do všetkých násypiek /na škrob, na prach, na aviváž/ a dám prať bez prádla na MAX, a mám ju stále otvorenú.Jana
0 0
Llívia Llívia

Llívia je offline (nepripojený) Llívia

dalid Pozri príspevok
Myslim, ze dnes ma kazda pracka uz v navode napisane, ze je treba nasypku vybrat a umyt od zvyskov prasku a avivaze.... Ale kto by dnes cital navody... Ci?

P.S. "dnes ma kazda pracka " - kupovali sme Siemens pred 3omi rokmi - mala to napisane. Mama menila pracku cca pred 1,5 rokom - whirpool - mala to napisane....