Zavrieť

Porady

eshop - začiatok

Zdravím vás,

som úplny začiatočník v tomto smere, vždy ma lákala myšlienka vlastného podnikania, chcel by som rozbehnúť menší eshop. Myslím si že mám perspektívny nápad, dodávateľa mám takisto. Eshop by som bol schopný zabehnúť sám po technickej stránke.

chcem sa ale opýtať:
1. čo všetko potrebujem spraviť po " oficiálnej stránke " aby bol eshop legálny
2. som študent VŠ, musel by som platiť socialne odvody + do zdravotnej poistovne ?
3. ako by to bolo s platením DPH ?

Zo začiatku by som začal v malom, cca 50 druhov tovaru, z každého po pár kusov na sklad s možnosťou objednávky resp. " wish listu ", postupne by som tovar rozširoval. Tovar by bol objednávaný z číny resp. hong kongu(zasielaný ako gift, tj clo sa ma netýka), mohlo by toto nejak skomplikovať situáciu ?

Myslím si že zo začiatku by šlo skôr o hobby a menšie privyrobenie popri štúdiu.

Ďakujem za názory.
Usporiadat
padro padro

padro je offline (nepripojený) padro

majitel eshopu s autodoplnkami, ktorý začal od nuly a verí že "trpezlivosť ruže prináša" ...viac
kolac Pozri príspevok
Tovar by bol objednávaný z číny resp. hong kongu(zasielaný ako gift, tj clo sa ma netýka)
zabudni na to ... ak si povies ze sa ti to oplati aj po zaplateni dane a cla tak sa pytaj dalej... inak ku tejto teme je tu toho vela, tak skus najskor pouzit hladanie
0 0
dolfort dolfort

dolfort je offline (nepripojený) dolfort

kolac Pozri príspevok
Tovar by bol objednávaný z číny resp. hong kongu(zasielaný ako gift, tj clo sa ma netýka), mohlo by toto nejak skomplikovať situáciu ?
Týka sa. Ani "gifty" nemusia vždy prejsť cez colnicu, hlavne ak by toho bolo viac. Colníci sú nevyspytateľní.