Zavrieť

Porady

plesen v novostavbe

pracujem ako ekonómka a popri práci študujem na PEDAS v Žiline ...viac
ahojte, mam jeden problem. v septembri tohto roku sme na nastohavali do noveho socialneho bytu, a teraz s prichodom zimy nam zacali vlhnut steny a nasledne plesniviet. viete mi nieco poradit? uz som skusala savo, vetranie, stroj na pohlcovanie vlhkosti. ide o socialne byty nizsieho standardu a kompetentny ma odbiju s tym,ze ide o novostavbu a steny nie su dostatocne vysusene. byty kolaudovali v roku 2008 v septembri. dakujem velmi pekne za odpoved
Usporiadat
Stefan2005 Stefan2005

Stefan2005 je offline (nepripojený) Stefan2005

!
220870 Pozri príspevok
Dostať v Baumaxoch ,Hornbachu...Stojí cca 6€
V Baumaxe som raz kúpil jeden odstraňovač, zhruba za dvojnásobnú cenu (aj v niektorom príspevku som uviedol jeho názov) - s kvalitou som bol spokojný, tá dvojnásobná cena bola vyvážená tým, že nezanechával žiadny pach...
0 0
Miloš Mičega - CIMOM TN Miloš Mičega - CIMOM TN
pracujem v stavebnej agende
Stefan2005 Pozri príspevok
V Baumaxe som raz kúpil jeden odstraňovač, zhruba za dvojnásobnú cenu (aj v niektorom príspevku som uviedol jeho názov) - s kvalitou som bol spokojný, tá dvojnásobná cena bola vyvážená tým, že nezanechával žiadny pach...
Nepolemizujem so žiadnym prípravkom.

Moja odpoveď bola v tom zmysle, že ľudia by mali využiť zákonné možnosti (tlak, aj mediálny ) na samosprávu, alebo štátnu správu.
Heslom "Držme huby" a .................... /vybavujme, ale potom sa nesťažujme.

Nič v zlom.


CIMOM
0 0
Stefan2005 Stefan2005

Stefan2005 je offline (nepripojený) Stefan2005

!
CIMOM Pozri príspevok
Nepolemizujem so žiadnym prípravkom. Nič v zlom.
CIMOM
V príspevku #19 som sa na niečo informoval, v príspevku #20 mi na to odpovedali, a v príspevku #22 som reagoval na príspevok #20... Takže nič v zlom...
Naposledy upravil Stefan2005 : 05.12.09 at 19:57
0 0
ciners ciners

ciners je offline (nepripojený) ciners