Zavrieť

Porady

pokec o mojom projekte na bungalov

Zatial riešim pozemok a projekt domu.
Niečo som si nakreslil a tak to sem dám nrch počujem rady čo nieje dobré a prečo ale aj čo sa Vám napr. páči a prečo.
Postupne sa budem pýtať niektoré veci.

Trochu popis.:
Dom 9xcca15-16m
okna 150x150 do obyvačky by mohlo ísťl aj väčšie nie??
Kurenie podlahové s kondenzač. kotlom + krb s výmenníkom vody s dvierkami do technickej miestnosti nech si nerobím bordel v jedálni.
Momentálne je krb medzi obyvakom a jedalnou ale bude pri chodbe v rohu tech. miestnosti -komín a krb na stene pri stole.

Veď poradte a ja to zmením ak pochopíma bude rada dobrá.
Som laik a aktivne sa zaoberom projektom asi mesiac.

Ďakujem
14243_1125080857461_1540333398_30283145_2971535_n.jpg  
14243_1125083497527_1540333398_30283155_2007044_n.jpg  
1/1
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Snoophy je offline (nepripojený) Snoophy

    Snoophy
    Ako ďaleko musim ist s domom od cesty?
    3m od cesty alebo 3m od konca pozemku pri ceste.
    Za akých dôvodov môžem ist bližšie?
    Vzdialenosť je len od steny alebo od strechy?

    alltracboy je offline (nepripojený) alltracboy

    alltracboy
    to zalezi od nejakeho uzemneho planu.. kolega musel dat dom 6m od cesty lebo vsetci tak mali domy

    Snoophy je offline (nepripojený) Snoophy

    Snoophy
    aha...