Zavrieť

Porady

Mikrovlnka v záruke

Dobry den,mám problém s mikrovlnkou (ETA), ktorej pomaly končí záruka a tak by som chcel vyriešit tento problém kým ešte je čas.Problém je že ona funguje,len sa ,,divne,, správa,t.j že len tak zapípa alebo pípa aj niekolko minút,ale slabo a číslice na displayi sú len čiastočné/ako ked starým kalkulačkám dochádzali baterky,tak bolo napr. vidiet len pár ,,paličiek,, z číslece ale nie celú....vždy to skončí ked sa otvoria a nasledovne zase zatvoria dvierka.Chvalabohu sa sama nepúšta,ale uznajte je to nepríjemne,presa len je to spotrebič non-stop pripojený do siete....
Tak som rozhodnutý ju reklamovat,pošlu ju na servis ale čo ak dojde naspat že sa žiadna závada nepotvrdila,bude to ale zapísané v záručáku a ak by sa po pár mesiacoch naozaj pokazila,napr. problémom by bol ten display a bez toho asi ťažko mikrovlnka pošlape,tak mohol by som stále trvat na plnení záruky?T.j požadovat novú alebo jej opravu?
Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Záruka sa Ti predlžuje o dobu, pokým je výrobok v servise.
    Takže čím skôr to reklamuj...

    dagjanik je offline (nepripojený) dagjanik

    dagjanik
    arizona Pozri príspevok
    Záruka sa Ti predlžuje o dobu, pokým je výrobok v servise.
    Takže čím skôr to reklamuj...
    a keď ti mikrovlnku vrátia s tý že že závada sa neprejavila tak pred jeho prebratím, trvaj na preskúšaní a ak bude problém pretrvávať tak ho nepreber nakoľko je neopravený, predajca má 30 dní na vybavenie ak ak to nestihne tak máš nárok na odstúpenie od kúpnopredajnej zmluvy t.j. vrátenie peňazí.

    habib je offline (nepripojený) habib

    habib
    no problém je že sa to stáva len občas,teda nepípa,prípadne neni vyresetovaný ten display stále......to by už dávno letela do obchodu a trval by som na vrátení penazí.
    Každopádne záruka potrvá do konca januára,tak minimálne tolko času mám,ak sa nič nezmení tak to zaniest možem aj v posledný den záruky alebo to klekne úplne a je po probléme a dostanem novú alebo vrátia sumu.

    JarkaL je offline (nepripojený) JarkaL

    JarkaL
    Mne takto občas blbol PC v robote a keď prišiel servisák, môj PC šlapal ako hodinky, až mi to bolo trápne, ale potom ho vzali so sebou a niečo tam predsa našli a opravili mi to.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.