Dobry den,mám problém s mikrovlnkou (ETA), ktorej pomaly končí záruka a tak by som chcel vyriešit tento problém kým ešte je čas.Problém je že ona funguje,len sa ,,divne,, správa,t.j že len tak zapípa alebo pípa aj niekolko minút,ale slabo a číslice na displayi sú len čiastočné/ako ked starým kalkulačkám dochádzali baterky,tak bolo napr. vidiet len pár ,,paličiek,, z číslece ale nie celú....vždy to skončí ked sa otvoria a nasledovne zase zatvoria dvierka.Chvalabohu sa sama nepúšta,ale uznajte je to nepríjemne,presa len je to spotrebič non-stop pripojený do siete....
Tak som rozhodnutý ju reklamovat,pošlu ju na servis ale čo ak dojde naspat že sa žiadna závada nepotvrdila,bude to ale zapísané v záručáku a ak by sa po pár mesiacoch naozaj pokazila,napr. problémom by bol ten display a bez toho asi ťažko mikrovlnka pošlape,tak mohol by som stále trvat na plnení záruky?T.j požadovat novú alebo jej opravu?
Dakujem