Zdravím vás,
ďakujem za všetky názory, veľmi si to cením a myslím, že to bude pre mňa určite nápomocné. S názormi na web som sa stretla u svojich známych s tým, že sa im to páči, avšak, ja osobne po čase, som zdieľala podobný pocit, aký máte z tej stránky. Proste som ju chcela zmeniť, hoci tá stránka nie je veľmi stará, postupne som si už aj pripravovala zmeny. Stretla som sa však aj s znázorom, že pôsobí depresívne.
Čo sa spolupráce s architek.štúdiami týka, tak oslovila som aj architektov,
ako spomenul AVIATOR, ukazuje sa istá nádej, takže to nechcem zarieknuť.
Rozmýšľala som taktiež, umiestniť svoje diela, ale napr. do nábytkových štúdií, predajní s nábytkom, tak, aby si klient mohol takúto "stenu" ihneď zakúpiť, vziať domov, kde by sa mu len nainštalovala na stenu.
Rovnako zvažujem urobiť aj nejakú výstavu, či už prezentačnú, alebo aj predajnú, prác, stien/ mám nové práce, ktoré ešte nemám na web stránke/napr. v designfactory- tam, akurát pripravujem materiáli, ktoré im chcem preposlať-nuž,prvotne najprv prepracujem stránku:-).
Nápady, našťastie, nejaké mám, avšak, možno to poznáte niektorý z vás, keď podnikáte, tak robíte kopec inej práce, než tú tvorivú a preto aj v poslednom období mám pocit, že stagnujem. Preto asi tá prestávka na utriedenie záležitostí by mi asi najviac pomohla.
Mala som napr. klientku, ktorej som robila inter.dizajn, venovala som sa jej naozaj dôkladne, dokonca raz prišla s tým, že aby som jej dala ešte jednu vizitku pre jej kozmetičku, pretože jej o mne vravela, aké mám dobré nápady. Avšak, naletela som jej na dobré slovo,/pretože mi ju dohodila známa/ dodnes neuhradila časť za moje služby, nezaplatila ani daný byt, na ktorom som stihla urobiť v spolupráci s elektikármi návrh umiestnenia svietidiel, koľkokrát mali na mňa nervy:-), keď som to chcela, aby to bolo naozaj detailne a dobre spravené.....To potom, je aj človeku ľúto, ale aspoň sa poučí.
No chcem tým povedať, že človek, ak si nemôže dovoliť zamestnať ľudí a má toho naozaj veľa, môže ho postretnúť pocit vyhorenosti a ak sa pridajú aj takéto nemilé udalosti dvakrát tak.
Nieviem, však, či je to naozaj nedostatočnou reklamou, alebo práve tou stránkou, či nejakou mojou chybou, ktorú robím v niečom, čo som nepostrehla, alebo práve tým, že daný produkt je momentálne pre ľudí neprijateľný......
Viem, že som urobila kopec chýb. Ale viete, čo, ten rok, by som aj tak za nič nevymenila, lebo myslím si, že ma najviac naučil, hoci to momentálne nie je až tak vidieť, ale dúfam, že raz bude....