Zavrieť

Porady

danove priznanie

Dobry den,
je danove obdobie a zacinam mat chaos. Prosim poradte. Ja som na invalidnom plnom dochodku (viac ako 70%) a manzel je na ciastocnom invalidnom. Manzel pracuje ako osobny asistent, co mal prijem kazdy mesiac 111tis. Syn sa nam narodil 23.11.2009. Ja poberam rodicovsky prispevok a rodinne pridavky.
1. Mame narok na danovy bonus?
2. Kolko je danovy bonus na mesiac za rok 2009?
3. mozme si uplatnit aj za 11 mesiac, alebo len za december?
4. co musime predlozit ak si chceme uplatnit danovy bonus?
5. Kolko je odpocitatelna polotka na danovnika?
6. Do akej sumy co zarobil clovek nemusi podavat danove priznanie?
7. Ak student pracoval a bude podavat danove priznanie(dan bude ale nulova), mozu si jeho rodicia uplatnit danovy bonus?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Danila je offline (nepripojený) Danila

    Vylúčený člen Danila
    majkaaa Pozri príspevok
    Dobry den,
    je danove obdobie a zacinam mat chaos. Prosim poradte. Ja som na invalidnom plnom dochodku (viac ako 70%) a manzel je na ciastocnom invalidnom. Manzel pracuje ako osobny asistent, co mal prijem kazdy mesiac 111tis. Syn sa nam narodil 23.11.2009. Ja poberam rodicovsky prispevok a rodinne pridavky.
    1. Mame narok na danovy bonus?
    2. Kolko je danovy bonus na mesiac za rok 2009?
    3. mozme si uplatnit aj za 11 mesiac, alebo len za december?