Ahoj, v dnešnej dobe je najlepšia reklama internet, lenže v tvojom prípade to bude problém. Na Slovensku nieje známe nič také v čom budeš podnikať ty. Tu tvoja web stránka poslúži len ako podporná prezentácia a miesto, kde si ľudia budú objednávať tovar.
Možností reklamy je veľa. Keďže nemáš milióny, tak musíš zvoliť správne.
Rádiá:
1. Sity - drahý, mladý poslucháči, hrávajú hlavne v baroch a kluboch (nehodí sa)
2. Expres - drahý a pri tom množstve reklamy by tá tvoja zanikla...
3. Fun rádio - lacnejší než expres a majú veľé množstvo poslucháčov, ale oslovujú hlavne ľudí vo veku 15 - 25 rokov.
4. Jemné melódia - drahý, veková skupina 30 - 50 hlavne ženy
5. Rádio Viva - veľmi lacný (aspoň čo mám skusenosti ja), časť sa dá vybártrovať a majú celkom dobrú počúvanosť. Veková kategória 25 - 40 ženy aj muži.
TV - drahé
Reklama na električky a MHD - extrémne drahé v recare, neviem či to robia iné firmy
Známe časáky - drahé
na prvý pohľad si v dosť zlej situácii, ale stále je nejaké to riešenie. Môžes podať inzeráty do printových médií a aj na nete, spraviť dobrú web stránku a blogovať trošku a celú kampaň podporiť google adwordsom a rozbaliť to celé na začiatok reklamou v rádiu. Nejak tak by som to spravil ja.
Napríklad v rádio viva sme mali spoty v hodnote 1600e z toho sme 50% vybártrovali, teda sme im poskytli poukážky na masáže. Možno by sme sa vedeli dohodnúť, že by sme ti predali napríklad poukážky v hodnote 700e za 500e a tým by získali všetky strany. Ale to už špekulujem
Ale bárter je v dnešnom svete dobrý spôsob keď človek nemá peniaze. Nám to vychádza a Viva to prijíma. A aj viac rádií a firiem, treba len mať niečo dobré na ponuku. A napríklad masáže ako benefity zamestnancom sú ideálne a môžu si to dať aj do nákladov...