Zavrieť

Porady

Reklamácia

Dobry den,
chcela by som sa informovať ohľadom reklamácii.
V júli 2009 som si kúpila repasovaný nootbuck kde som dostala pol roka záruku, za ten čas bol 3x v oprave s tou itou chybou, po 4x v decembri 2009 som žiadala o vratenie penazí. Majiteľ obchodu prve musel testovať či ta chyba skutočne tam je.
Keď všetko mal potestované v januári 2010 mi povedal že mi nemôže vrátiť peniaze, lebo by mu nesedelo ročné zučtovanie daní, kedže už nastal nový rok. Do dnešného dňa táto reklamácia nieje vybavená a nootbuck nieje oprvený.
Preto Vás žiadam o rdu ako v takom prípade mám pokračovať. Ďakujem Zdena
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

    Stanislav 1975
    enka2 Pozri príspevok
    Dobry den,
    chcela by som sa informovať ohľadom reklamácii.
    V júli 2009 som si kúpila repasovaný nootbuck kde som dostala pol roka záruku, za ten čas bol 3x v oprave s tou itou chybou, po 4x v decembri 2009 som žiadala o vratenie penazí. Majiteľ obchodu prve musel testovať či ta chyba skutočne tam je.
    Keď všetko mal potestované v januári 2010 mi povedal že mi nemôže vrátiť peniaze, lebo by mu nesedelo ročné zučtovanie daní, kedže už nastal nový rok. Do dnešného dňa táto reklamácia nieje vybavená a nootbuck nieje oprvený.
    Preto Vás žiadam o rdu ako v takom prípade mám pokračovať. Ďakujem Zdena
    Ten predajca zahmlieva a klame aby nemusel vrátiť peniaze-totiž s daňami to nemá nič spoločné, lebo v daňovom priznaní by tú reklamáciu zohladnil v budúcoročnom daňovom priznaní ,takže to nemá s tým nič spoločné-treba ho vyzvať doporučeným listom na vrátenie peňazí a keď nevyhovie,tak už ostáva jedine súdna cesta...

    Mgr.Shrek je offline (nepripojený) Mgr.Shrek

    právnik, ktorého baví právo =D ...viac Mgr.Shrek
    enka2 Pozri príspevok
    Dobry den,
    chcela by som sa informovať ohľadom reklamácii.
    V júli 2009 som si kúpila repasovaný nootbuck kde som dostala pol roka záruku, za ten čas bol 3x v oprave s tou itou chybou, po 4x v decembri 2009 som žiadala o vratenie penazí. Majiteľ obchodu prve musel testovať či ta chyba skutočne tam je.
    Keď všetko mal potestované v januári 2010 mi povedal že mi nemôže vrátiť peniaze, lebo by mu nesedelo ročné zučtovanie daní, kedže už nastal nový rok. Do dnešného dňa táto reklamácia nieje vybavená a nootbuck nieje oprvený.
    Preto Vás žiadam o rdu ako v takom prípade mám pokračovať. Ďakujem Zdena
    Tak podľa § 623 ods. 1 OZ, Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.
    To že by to predajcovi nesedelo v účtovníctve nie je tvoja starosť. Vyžaduj vrátenie peňazí a keď bude naďalej odmietať, tak na neho pošli SOI.
    Len dúfam, že máš všetky doklady o kúpe a reklamáciách.
    Čo znamená, že reklamácia nie je vybavená? Máš notebook doma, alebo je stále u predajcu? Lebo ak je stále u predajcu, tak podľa § 18 ods. 4 zákona č. 250/2007 O ochrane spotrebiteľa ak nie je reklamácia vybavená do 30 dní od uplatnenia má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť.
    Skutočne nevidím právny dôvod na takéto správanie predajcu.

    Mgr.Shrek je offline (nepripojený) Mgr.Shrek

    právnik, ktorého baví právo =D ...viac Mgr.Shrek
    enka2 Pozri príspevok
    Nootbuck ma este stale predajca
    Tak ako som spomínal v predchádzajúcom príspevku, navštív predajcu a argumentuj tým § 18 ods. 4 z.č. 250/2007 a žiadaj vrátenie peňazí z titulu nesplnenia zákonnej lehoty na vybavenie reklamácie. Ak ti bude tovar chcieť vrátiť, nepreber ho a pohroz mu SOI. Ak nepomôže, tak ju tam pošli.
    Si v práve...plne

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.