Zavrieť

Porady

Správny termín výsevu papriky a paradajok

Dobrý deň, rada by som vedela, kedy zvyknete vysievať semienka papriky a paradajok v domácom prostredí napr. do kelímkov na parapete okna? Tohto roku som skúsila vysiať papriku už 1.2. Nie je to skoro? Paradajky by som chcela zasiať tiež o niečo skôr okolo 15.-teho februára. Po iné roky som vysievala paradajky okolo 15.-teho marca, ale úrodu som zberala pomerne neskoro.
Usporiadat
wagner wagner

wagner je offline (nepripojený) wagner

Moja paprika, rajčiny, uhorky, šalát. Ešte majú čas rásť.
Snímka408.jpg  
Snímka410.jpg  
Snímka406.jpg  
Snímka413.jpg  
Snímka414.jpg  

Snímka407.jpg  
1/1
5 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
digehe1 digehe1

digehe1 je offline (nepripojený) digehe1

som samouk, ale nechám si rád poradiť od dobrých ľudí ...viac
dávam ti za pravdu, ved aj tie rajčiny, ktoré sa vysemenili minulý rok, vydržali zimu, a v lete majú taktiež svoju úrodu, aspon u nás, ale tým nechcem povedať, že sa majú teraz sadiť von do záhonu.Ja sadím papriku v polke februára, a rajčiny začiatkom marca do foliaka, alebo máme také okno a navrchu je sklo, /ale koľko ľudí toľko chutí/ a úrody z nich je bohato.


pre pavol 54
3 0
digehe1 digehe1

digehe1 je offline (nepripojený) digehe1

som samouk, ale nechám si rád poradiť od dobrých ľudí ...viac
ahoj, prepáč, že tak neskoro reagujem ale nie je možné, aby som bola celý den na porade.Ja vysadzam papriku polnú, to je taka zelená ako hrach, sadenice dávam von až po 3. zmrzlých, len do riadkov, foliovník sme zrušili,ked som našla túto odrodu, máme z nej úrody hojne, rajčiny tiež do riadkov, a to kríčkové a potom také neviem momentálne ako sa volaju semienka mám svoje, to sú také mäsité, z nich robím kečup a nátierky, pretlak.
3 0
digehe1 digehe1

digehe1 je offline (nepripojený) digehe1

som samouk, ale nechám si rád poradiť od dobrých ľudí ...viac