Zavrieť

Porady

mozem sa niekde stazovat na sluzby DPD?

Clovek z Nemecka sa mi od decembra snazi poslat balik kurierom cez spolocnost HERMES. Ti balik na Slovensku posunu spolocnosti DPD... Balik sa zatial dostal len do kosickeho skladu... nikdy ma nikto ohladom balika kenontaktoval ani mi nedorucil obsielku a balik bol vrateny naspat odosielatelovi s nalepkou "zla adresa" z Kosickeho skladu DPD. Toto sa opakovalo 2x.. nedavno mi to poslal treti krat. To uz som horlivo komunikovala s nemeckym hermesom a ked mi ti povedali ze sa balik nachadza momentalne na Slovensku v sklade spolocnosti DPD, volala som do DPD, ti ma uistili ze balik je tam, a ze mi ho dorucia zajtra... aby som im nechala na seba telefonne cislo a ze sa so mnou dohodnu na case dorucenia. Na druhy den sa mi nikto neozval, tak som tam volala znova... opat mi povedali ze mi ho dorucia zajtra a uistili ma ze na mna maju telefonne cislo a ze adresa na baliku je takisto v uplnom poriadku... na dalsi den sa scenar opakoval, s tym rozdielom, ze mi povedali, ze moj balik bol pred par hodinami zaslany naspat odosielatelovi... to uz mi praskli nervy a typek na druhej strane mi povedal ze on mi nevie momentalne pomoct, ani nevie co sa stalo, ved on je IBA operator.... JE TOTO NORMALNE? Ze sa nemozem od decembra dostat k svojmu baliku koli par magorom?
Naposledy upravil Designinka : 03.02.10 at 23:19
Téma je uzavretá.
Usporiadať podľa času

stafan je offline (nepripojený) stafan

stafan
Laco-monter Pozri príspevok
Toto je pristup priemerného ZAMESTNANCA, ak mu niekto konkrétne nepovie,že ten a ten balík,treba dnes zaniesť tam a tam,

tak sa na to vykašle a rieši to,čo je pre neho najpohodlnejšie , odošle ho naspäť
a zdovodní ,že adresat nezastihnutý.

Ja som mal podobnú skúsenosť zo Slovenskou Poštou.

ZOstáva len riešiť veci osobne,ZISTIŤ meno konkretneho zamestnanca a tvrdo ho nabonzovať,

alebo isť za ním a dať mu riadne po papuli.

No praveze sa nevykasle len tak, pretoze to nedostane zaplatene - nie je to zamestnanec, ale kurier na zivnost a zije z tejto prace. Za taketo pripady (ak sa stanu) ma samozrejme aj penale, takze to nie je take jednoduche, ze balik nedoruci a tym to hasne.

Blankake je offline (nepripojený) Blankake

Blankake
Skús napísať sťažnosť na sídlo DPD na Slovensku (Bratislava), na ich stránke je aj e-mailová adresa. Budú to musieť riešiť. Ja mám s nimi dobrú skúsenosť.

220870 je offline (nepripojený) 220870

Remeselník,stavbár. 220870
Pri preberaní balíku max pozornosť.Prebratie podpísať až po skontrolovaní obsahu.Máte na to právo.Nie ako sa mňa snažil presvedčiť,šofér od DPD.Inak DPD v pohode.Na stránkach www.soi.sk sú telefónne čísla na pracovníkov slovenskej obchodnej inšpekcie, skúste zavolať im možno budú vedieť poradiť.

Designinka je offline (nepripojený) Designinka

Designinka
Blankake Pozri príspevok
Skús napísať sťažnosť na sídlo DPD na Slovensku (Bratislava), na ich stránke je aj e-mailová adresa. Budú to musieť riešiť. Ja mám s nimi dobrú skúsenosť.
No moja skusenost s DPD je táto prvá a aj posledná. UPS je sice o neco drahsie, ale zatial nemam dovod na nich krivo pozerat... toto sa telefonatmi ajtak predrazilo ovela viac a tie nervy to je nezaplatitelne... v podstate jediny mailovy kontakt co som nasla je na tu Bratislavu...myslela som, ci nemaju niekde konkretny odkaz na riesenie staznosti... ale zrejme nie...

Designinka je offline (nepripojený) Designinka

Designinka
220870 Pozri príspevok
Pri preberaní balíku max pozornosť.Prebratie podpísať až po skontrolovaní obsahu.Máte na to právo.Nie ako sa mňa snažil presvedčiť,šofér od DPD.Inak DPD v pohode.Na stránkach www.soi.sk sú telefónne čísla na pracovníkov slovenskej obchodnej inšpekcie, skúste zavolať im možno budú vedieť poradiť.
pozriem, dakujem

Blankake je offline (nepripojený) Blankake

Blankake
Designinka Pozri príspevok
No moja skusenost s DPD je táto prvá a aj posledná. UPS je sice o neco drahsie, ale zatial nemam dovod na nich krivo pozerat... toto sa telefonatmi ajtak predrazilo ovela viac a tie nervy to je nezaplatitelne... v podstate jediny mailovy kontakt co som nasla je na tu Bratislavu...myslela som, ci nemaju niekde konkretny odkaz na riesenie staznosti... ale zrejme nie...
Ja som tiež reklamovala u nich poškodenú zásielku doručenú pred Vianocami, napísala som na tú e-mailovú adresu, odpísali, poslali svojho zamestnanca na spísanie škodového zápisu a riešilo sa to. Inak s dodaním balíka načas nebol problém, akurát, že prišiel poškodený... ale to neviem, kde sa stala chyba.

mareko je offline (nepripojený) mareko

mareko
Tak troška . Ja musím pochváliť Slovenskú poštu - expres kuriér. Posielala som rozmerove aj hmotnostne veľkú zásielku, na bezplatnom tel. čísle mi milá a ochotná pani povedala celý postup, všetky ceny (do centa sedeli aj pri platení zásielky) za dobierkovú zásielku, ešte som si mohla určiť aj časové rozpätie, kedy pre zásielku prídu až ku mne do bytu. Zo všetkých prepravných spoločností bola ich služba bezkonkurenčne najlacnejšia (nerátajú vzdialenosť v km, ale iba rozlišujú SR a zahraničie). Všetko prebehlo bez problémov, šofér bol síce taký motajko, ale veľmi milý a ochotný. Zásielku som posielala v pondelok presne na obed, na druhý deň bola pochopiteľne u adresáta (bez akýchkoľvek problémov či poškodenie čo i len obalu) a dnes mám platbu za dobierku už aj na účte. Skutočne super služba. Viem, že si teraz všetci myslíte, že som pracovníčka SP. Uisťujem, že nie som a tá služba bola fakt bezchybná. Keby všetky služby SP takto fungovali, tak vyradia konkurenciu.
Naposledy upravil mareko : 04.02.10 at 14:37

stafan je offline (nepripojený) stafan

stafan
zhodou okolnosti som sa dostal k citaniu tejto temy - a priznam sa tiez otvorene, ze som z DPD. Najlepsie je podat staznost na reklamacie na webovej stranke je e-mail, a aj s cislom balika.
Ak pochybila konkretna osoba, urcite sa to bude DPD snazit riesit k spokojnosti prijemcu (ak to je este mozne nejak napravit).
Hermes ako taky vklada do siete baliky na fyzicke osoby a velmi casto s chybajucim t.c., som presvedceny ze keby tam bol, tak pred prvym dorucenim zavola, lebo ho to nic nestoji a je to v jeho zaujme.
Takze si myslim, ze problem nenastal na jeho strane a nasledna komunikacia mohla byt uz v case kedy bol balik uz na ceste spat do Hermesu, ale to sa da overit iba cez cislo balika.
V kazdom pripade je to skoda, ze mas taku skusenost

Laco-monter je offline (nepripojený) Laco-monter

Vylúčený člen Laco-monter
Designinka Pozri príspevok
Clovek z Nemecka sa mi od decembra snazi poslat balik kurierom cez spolocnost HERMES. Ti balik na Slovensku posunu spolocnosti DPD... Balik sa zatial dostal len do kosickeho skladu... nikdy ma nikto ohladom balika kenontaktoval ani mi nedorucil obsielku a balik bol vrateny naspat odosielatelovi s nalepkou "zla adresa" z Kosickeho skladu DPD. Toto sa opakovalo 2x.. nedavno mi to poslal treti krat. To uz som horlivo komunikovala s nemeckym hermesom a ked mi ti povedali ze sa balik nachadza momentalne na Slovensku v sklade spolocnosti DPD, volala som do DPD, ti ma uistili ze balik je tam, a ze mi ho dorucia zajtra... aby som im nechala na seba telefonne cislo a ze sa so mnou dohodnu na case dorucenia. Na druhy den sa mi nikto neozval, tak som tam volala znova... opat mi povedali ze mi ho dorucia zajtra a uistili ma ze na mna maju telefonne cislo a ze adresa na baliku je takisto v uplnom poriadku... na dalsi den sa scenar opakoval, s tym rozdielom, ze mi povedali, ze moj balik bol pred par hodinami zaslany naspat odosielatelovi... to uz mi praskli nervy a typek na druhej strane mi povedal ze on mi nevie momentalne pomoct, ani nevie co sa stalo, ved on je IBA operator.... JE TOTO NORMALNE? Ze sa nemozem od decembra dostat k svojmu baliku koli par magorom?
Toto je pristup priemerného ZAMESTNANCA, ak mu niekto konkrétne nepovie,že ten a ten balík,treba dnes zaniesť tam a tam,

tak sa na to vykašle a rieši to,čo je pre neho najpohodlnejšie , odošle ho naspäť
a zdovodní ,že adresat nezastihnutý.

Ja som mal podobnú skúsenosť zo Slovenskou Poštou.

ZOstáva len riešiť veci osobne,ZISTIŤ meno konkretneho zamestnanca a tvrdo ho nabonzovať,

alebo isť za ním a dať mu riadne po papuli.

Chobot je offline (nepripojený) Chobot

Chobot
Designinka Pozri príspevok
Clovek z Nemecka sa mi od decembra snazi poslat balik kurierom cez spolocnost HERMES. Ti balik na Slovensku posunu spolocnosti DPD... Balik sa zatial dostal len do kosickeho skladu... nikdy ma nikto ohladom balika kenontaktoval ani mi nedorucil obsielku a balik bol vrateny naspat odosielatelovi s nalepkou "zla adresa" z Kosickeho skladu DPD. Toto sa opakovalo 2x.. nedavno mi to poslal treti krat. To uz som horlivo komunikovala s nemeckym hermesom a ked mi ti povedali ze sa balik nachadza momentalne na Slovensku v sklade spolocnosti DPD, volala som do DPD, ti ma uistili ze balik je tam, a ze mi ho dorucia zajtra... aby som im nechala na seba telefonne cislo a ze sa so mnou dohodnu na case dorucenia. Na druhy den sa mi nikto neozval, tak som tam volala znova... opat mi povedali ze mi ho dorucia zajtra a uistili ma ze na mna maju telefonne cislo a ze adresa na baliku je takisto v uplnom poriadku... na dalsi den sa scenar opakoval, s tym rozdielom, ze mi povedali, ze moj balik bol pred par hodinami zaslany naspat odosielatelovi... to uz mi praskli nervy a typek na druhej strane mi povedal ze on mi nevie momentalne pomoct, ani nevie co sa stalo, ved on je IBA operator.... JE TOTO NORMALNE? Ze sa nemozem od decembra dostat k svojmu baliku koli par magorom?
Asi máš len smolu, že si natrafila na nezodpovedného zamestnanca. Mne tiež posielali balík z DE cez HERMES a došiel mi behom 5 prac. dní. Neviem, ktorá slov. firma ho doručila (môže byť, že to bolo DPD), ale na stránke http://www.hermespaketshop.de/ som si mohol pozerať stav spracovania zásielky. Treba len poznať číslo zákazky "Auftragsnummer ".

mamina jana je offline (nepripojený) mamina jana

mamina jana
Viem, že je to už stará téma (podľa dátumu posledného príspevku), ale aj tak prispejem svojou dnešnou skúsenosťou. Objednala som knihu, ktorú mi spoločnosť poslala cez dpd kuriéra. Včera doobeda mi kuriér volal, že príde so zásielkou, ale ja som sa mu ospravedlnila, že práve nie som doma (v telefonáte na mňa "vyskočil" ževraj či som zásielku neočakávala, povedala som mu , že zásielku som očakávala, ale mám skúsenosti, že kuriér mi dá deň dopredu vedieť a nie päť minút!!!) Rozhovor sme ukončili s tým, že dnes určite budem sedieť doma na zadku a očakávať zásielku. Aby toho nebolo veľa, dnes ráno ako môj prvý telefonát, mi volala spoločnosť, od ktorej som si knihu objednala, s tým že kuriérovi som nedvíhala telefon a ani ma nezastihol doma (čože!!!????!!!) a chce im knihu vrátiť, či mi ju majú znova poslať, alebo som o ňu stratila záujem. Na to som "vyskočila" na pani (čo ma veľmi mrzí), aby mi vysvetlila o čom to hovorí. Povedala som jej o včerajšku a o tom, že dnes ma nik z tej firmy nekontaktoval a ani tu nebol. Pani zostala prekvapená a ja nahnevaná. Knihu mi nakoniec dnes ochotne doručili. Avšak aby kuriér nezahambil zlé meno firmy (po tejto skúsenosti s touto kuriérskou firmou nechcem mať nič spoločné a radšej si zaplatím upc alebo ten expres!) tak sa neobťažoval zaparkovať na parkovisku našej bytovky a nedajbože aby vystúpil z auta alebo sa choval menej ako hulvát!

Chobot je offline (nepripojený) Chobot

Chobot
mamina jana Pozri príspevok
Viem, že je to už stará téma (podľa dátumu posledného príspevku), ale aj tak prispejem svojou dnešnou skúsenosťou. Objednala som knihu, ktorú mi spoločnosť poslala cez dpd kuriéra. Včera doobeda mi kuriér volal, že príde so zásielkou, ale ja som sa mu ospravedlnila, že práve nie som doma (v telefonáte na mňa "vyskočil" ževraj či som zásielku neočakávala, povedala som mu , že zásielku som očakávala, ale mám skúsenosti, že kuriér mi dá deň dopredu vedieť a nie päť minút!!!) Rozhovor sme ukončili s tým, že dnes určite budem sedieť doma na zadku a očakávať zásielku. Aby toho nebolo veľa, dnes ráno ako môj prvý telefonát, mi volala spoločnosť, od ktorej som si knihu objednala, s tým že kuriérovi som nedvíhala telefon a ani ma nezastihol doma (čože!!!????!!!) a chce im knihu vrátiť, či mi ju majú znova poslať, alebo som o ňu stratila záujem. Na to som "vyskočila" na pani (čo ma veľmi mrzí), aby mi vysvetlila o čom to hovorí. Povedala som jej o včerajšku a o tom, že dnes ma nik z tej firmy nekontaktoval a ani tu nebol. Pani zostala prekvapená a ja nahnevaná. Knihu mi nakoniec dnes ochotne doručili. Avšak aby kuriér nezahambil zlé meno firmy (po tejto skúsenosti s touto kuriérskou firmou nechcem mať nič spoločné a radšej si zaplatím upc alebo ten expres!) tak sa neobťažoval zaparkovať na parkovisku našej bytovky a nedajbože aby vystúpil z auta alebo sa choval menej ako hulvát!
Na to sa dá povedať len jedno. Že ľudia sú rôzni....

mamina jana je offline (nepripojený) mamina jana

mamina jana
Možno naozaj nevedia, alebo už na neho boli stažnosti a firma sa k tomu postavila tradične slovensky: problém je vo vás a nie u nás. Tým chcem napísať, že vo svojom okolí poznám veľa ľudí, ktorí sa stretli s neprimeraním správaním sa zamestnancov rôznych firiem, a ked sa na to sťažovali, tak dostali tradične slovenskú odpoved. Ja tento poblém vyriešim tak, že nabudúce zvolím inú kuriérsku spoločnosť. "Handrkovať" sa s niekým, kto ma bude presviečať pomaly aj o tom, že tráva je červená, tak na to nemám ani náladu a ani energiu.
Vas obchodny partner nie je DPD, ale "clovek z Nemecka"!!!
On je zodpovedny za dorucenie k Vam a preto on musi reklamovat u Hermes. Kedze Hermes posunul k DPD, musel by Hermes nasadit paku u DPD -a nie VY.

Facit: Ziadajte alebo peniaze naspät od cloveka v Nemecku alebo okamzité preposlanie tovaru.
veronikasad Pozrel si si dátum založenia témy, na ktorú reagujes?
willma a aj to treba???

Nella_2 je offline (nepripojený) Nella_2

Nella_2
mamina jana Pozri príspevok
Viem, že je to už stará téma (podľa dátumu posledného príspevku), ale aj tak prispejem svojou dnešnou skúsenosťou. Objednala som knihu, ktorú mi spoločnosť poslala cez dpd kuriéra. Včera doobeda mi kuriér volal, že príde so zásielkou, ale ja som sa mu ospravedlnila, že práve nie som doma (v telefonáte na mňa "vyskočil" ževraj či som zásielku neočakávala, povedala som mu , že zásielku som očakávala, ale mám skúsenosti, že kuriér mi dá deň dopredu vedieť a nie päť minút!!!) Rozhovor sme ukončili s tým, že dnes určite budem sedieť doma na zadku a očakávať zásielku. Aby toho nebolo veľa, dnes ráno ako môj prvý telefonát, mi volala spoločnosť, od ktorej som si knihu objednala, s tým že kuriérovi som nedvíhala telefon a ani ma nezastihol doma (čože!!!????!!!) a chce im knihu vrátiť, či mi ju majú znova poslať, alebo som o ňu stratila záujem. Na to som "vyskočila" na pani (čo ma veľmi mrzí), aby mi vysvetlila o čom to hovorí. Povedala som jej o včerajšku a o tom, že dnes ma nik z tej firmy nekontaktoval a ani tu nebol. Pani zostala prekvapená a ja nahnevaná. Knihu mi nakoniec dnes ochotne doručili. Avšak aby kuriér nezahambil zlé meno firmy (po tejto skúsenosti s touto kuriérskou firmou nechcem mať nič spoločné a radšej si zaplatím upc alebo ten expres!) tak sa neobťažoval zaparkovať na parkovisku našej bytovky a nedajbože aby vystúpil z auta alebo sa choval menej ako hulvát!
A možno v tej kuriérskej firme ani nevedia, že majú takéhoto zamestnanca, ktorý im kazí meno...

Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.