lujza.j V súčasnosti su auta vyrabané prakticky na zhodnej a tej istej technologickej urovni, to znamená,že v aute je najzložitejšia časť motor,potom elektrická sustava s elektronikou vstrekovania,system pohonu s ESP a ABS a ostatné mechanické časti su spotrebneho charakteru ako napr. rozvodové remene,brzdne elementy, pneumatiky a náplne, ktoré treba vymeniť po určitom počte odjazdených km tak-či-tak,bez ohľadu na to či sa jedná o mercedes, BMW, alebo Daciu, či Škodu.
Auta sa lišia akurat prislušnosťou do určitej triedy /malé, stredna trieda,limuzina,MPV, SUV.../, stupńom vybavy ,ktorá zabezpečuje určity komfort.
Teda každé auto by malo odslužiť cca 200 000 km , max 300 000 km , alebo 6-8 rokov, potom by sa malo zošrotovať , to je moj triezvy pohľad bez zbytočných emocii alebo vyzdvihovania tej či onej značky.