Zavrieť

Porady

Eshop a reklamácie

Mám otázočku. V prípade, že mi zákazník niečo reklamuje, kto by mal podľa zákonu platiť dopravu tovaru od zákazníka ku mne ?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    zdenka131 je offline (nepripojený) zdenka131

    logopéd, psychopéd, pedagóg, večný študent, absolvent viacerých VŠ ...viac zdenka131
    Želám pekný večer.

    Paragraf 509 doteraz dával spotrebiteľovi právo na náhradu nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením práva zo zodpovednosti za chyby. Toto právo si mohol spotrebiteľ uplatniť najneskôr do jedného mesiaca po uplynutí lehoty, v ktorej treba vytknúť chyby, inak právo zaniklo.

    Novela zaviedla pre spotrebiteľa právo na primerané finančné zadosťučinenie, ak svoje práva, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením práva zo zodpovednosti za chyby, úspešne uplatní na súde.

    Ak predávajúci neodôvodnene odmietne reklamáciu, spotrebiteľ si bude môcť uplatniť nielen náklady, ale i finančnú satisfakciu.

    padro je offline (nepripojený) padro

    majitel eshopu s autodoplnkami, ktorý začal od nuly a verí že "trpezlivosť ruže prináša" ...viac padro
    mne to posielaju zakaznici na ich naklady,.. zatial s tym nemal nikto problem.

    kath je offline (nepripojený) kath

    kath
    a keď reklamáciu uznáš a zákazník požaduje preplatenie poštovných nákladov, máš zo zákona povinnosť ich preplatiť, že? alebo nie?

    padro je offline (nepripojený) padro

    majitel eshopu s autodoplnkami, ktorý začal od nuly a verí že "trpezlivosť ruže prináša" ...viac padro
    nikto si doteraz nepytal naklady na postovne.

    kath je offline (nepripojený) kath

    kath
    Ešte by ma zaujímalo, ako je to s reklamáciami v prípade predaja umeleckých výrobkov (obrazy, doplnky) - podmienky sú rovnaké? Lebo si napr. neviem predstaviť, že by niekto reklamoval obraz...

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.