Pohľadávky by mali byť predložené do 7 dní. Kliknite tu pre predložiť svoj batožiny online.
Uschovajte si všetky účty, ako si bude potrebné, aby postúpil účtenky raz online žiadosti vyhovie.
Prosím tiež oznámiť svojej poisťovni, ak žiadate priamo. Sťažnosti / Pohľadávky sú najlepšie poslal k nám v angličtine.
Cestujúci sa odporúča predložiť kópie len pôvodnej dokumentácie bude ako sa nevracajú.
Ak chcete nám pomôžu spracovať vaše tvrdenie, rýchlo, prosím, zachovať si všetky príjmy a vaša rezervácia letu číslo. Poškodené položky musia byť uchovávané osobnej dopravy, až pohľadávka bola dokončená leteckej spoločnosti alebo poisťovne. Budete vyzvaní na predloženie kópie účtenky pre letecké spoločnosti. Vezmite prosím na vedomie, že náhradné príjmy, nemôže byť prijaté pre nároky poškodenia batožiny. Dôrazne odporúčame, aby cestujúci zachovať všetky pôvodné príjmy sú použiteľné pre ich batožinu.
Poškodené položky musia byť uchovávané osobnej dopravy, až pohľadávka bola dokončená leteckej spoločnosti alebo poisťovne.
Podľa Všeobecné podmienky spoločnosti Ryanair Prepravná nepreberáme zodpovednosť za stratu peňazí, šperkov, drahých kovov, tabakové výrobky, kľúče, fotoaparáty, počítače, lieky, okuliare, slnečné okuliare, kontaktné šošovky, hodinky, mobilné telefóny, osobné elektronické prístroje, cenné papiere , cenné papiere alebo iné cennosti, obchodné dokumenty, pasy a iné doklady totožnosti alebo vzorky, a to buď z vašej osobe, alebo v príručnej batožine.
Po obdržaní tvrdíte, nároky poškodených batožiny bude vybavená do 14 pracovných dní. Pohľadávky za stratu batožiny bude vybavená do 28 pracovných dní (s cieľom umožniť plnú stopy majú byť ukončené na stratenú batožinu).
Budeme reagovať, ako je uvedené v našich zákazníkov Charty, e-mailovú adresu, ktorá bola poskytovaná v mieste rezervácie
Ryanair nenesú žiadnu zodpovednosť za osobné stratenú batožinu alebo stratené na palube lietadla alebo v termináli letiska. Všetky položky sa nachádza na palube sú odovzdané priamo na straty a nálezy úrady na letisku určenia.