anaja Zatiaľ som to neriešila cez SOI. Najprv sme to chceli vybaviť bez SOI, ale po telefonovaní tj.18.5.2010 to zrazu začali riešiť, ale akoby som dvere reklamovala iba "včera", tj. pán z reklamačného vraj musí zistiť o čo ide, že sa mi ozve v priebehu dňa. Nakoniec ja som tam volala 19.5. poobede, a on mi povedal, že prídu z výrobne mi tie dvere a rám "vyrovnať" nejakým špeciálnym prístrojom.
Skoro mi sánka spadla. To keby som nevolala tak dokedy budem čakať pokiaľ sa oni rozhýbu??!! Manžela skoro trafilo.
. Zatiaľ čakám, aké dajú dnes stanovisko manželovi, a budeme konať inak....
Najradšej by som žiadala vrátenie peňazí!!!!!! Ako by som mala postupovať?
....a takto to pokračovalo:
Včera bol u nás vedúci reklamácii, pozrel si dvere, zmeral s vodováhou, a vyjadril sa k tomu takto: "To, že sú dvere krivé - tá odchýlka je v norme, a nebráni funkčnosti dverí" a že sa dnes porozpráva s nadriadením (majiteľom firmy) a dnes sa ozve telefonicky manželovi. Dnes volal, že je to tak ako povedal u nás včera a pošlú nám vyjadrenie. A reklamáciu týmto ukončia.
Tak JE TO NORMÁLNE????? To, že dvere nie sú založené v rovine, a v zime mi "ťahá" dnu chlad, lebo tým pádom netesnia, je
nepodstané!!!!!!????
A to, že musím kupovať fasadnú farbu na omaľovanie okolo dverí, a kúpiť nový obklad vešiakovej steny, to nikoho nezaujíma?????!!!!! A to nehovorím o tom, že sú dveré na pár miestach poškriabané - to je iba estetická chyba???
No už som zúfalá, čo by ste robili na mojom mieste????? Prosím, poraďte mi, ďakujem vám pekne.