Zavrieť

Porady

Zmena trasy letu a CK nereaguje

Dobrý deň,
veľmi by som vás chcela poprosiť o radu, ako postupovať v prípade, že nás CK včas neinformovala o zmene letu, vysvetlím:

dňa 12.5. sme si cez internet zarezervovali v CK dovolenku s odletom z BA na Rodos a 13.5. sme ju uhradili (všetko sa dialo cez mailovú komunikáciu, aj zmluvu sme posielali oscanovanú). Dňa 21.5. nám poslali informácie o odlete, pričom letecká spoločnosť zmenila časy aj trasu letu, namiesto dve aj pol hodiny budeme letieť päť hodín, pretože z Ba letíme do KE a odtiaľ na Rodos.
Túto skutočnosť som s danou CK riešila, nakoľko máme malé dieťa a päťhodinový let len tak ľahko nezvládne. Neskôr sme prišli na to, že skutočnosť, že letecká spoločnosť zmenila trasu vedeli už dňa 17.5. a nám ju oznámili až 21.5. (podľa môjho laického názoru odo dňa 12.5. sme mali 7dňovú lehotu, kedy sme mohli bez udania dôvodu danú službu zrušiť-lebo šlo o internetový obchod a kebyže viem skutočnosť o zmene trasy letu, určite by som danú dovolenku zrušila). Prosím, viete ma usmerniť, či sa dajú nejaké kroky v tomto smere uskutočniť? Nakoľko náš odlet je 1.6. a riaditeľ CK sľúbil odpoveď /ktorú určite tak skoro nedá/. Bola by som nerada, aby sme cez danú dovolenku ostali na Slovensku čakaním na odpoveď a ona by nám prepadla a nevrátili by nám ani peniaze.
Veľmi pekne vám ďakujem za skorú odpoveď a pomoc.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    VieraPopluharova je offline (nepripojený) VieraPopluharova

    VieraPopluharova
    Nuz tu nekompromisne ziadat CK o zmenu letu, samozrejme v danom termine, ale podla Vasej poziadavky,v pripade, ze je to cez internet tak ziadat bud nahradny termin, ktory Vam vyhovuje s priamym letom, pokial CK mala vsetky Vase poziadavky v danom termine zname.Treba neustale meilovat na CK, pripadne im pohrozit statnou inspekciou alebo medializaciou, po mojich dlhorocnych skusenostiach s CK tak to su jedine dostupne prostriedky k rychlemu rieseniu.

    pe.pe je offline (nepripojený) pe.pe

    optimista pe.pe
    Suhlasim s vierkou, ale najskor by som si pozorne precital obchodne podmienky CK. Pri kupe zajazdu ste museli s nimi suhlasit. A mozno ste suhlasili s tym, ze CK ma pravo na upravu a zmeny v zajazde.

    VieraPopluharova je offline (nepripojený) VieraPopluharova

    VieraPopluharova
    Ano pe.pe ma pravdu, to som zabudla dodat, ale ak je to seriozna CK tak by mala vyjst vustrety , no pri dnesnych CK je to skor rarita ak vyjdu v ustrety dobrovolne.

    kajkape je offline (nepripojený) kajkape

    kajkape
    Oni tam majú toto:

    VIII. ZMENY DOHODNUTÝCH SLUŽIEB
    ...
    b) Zmeny odchodu/odletu. Ak dôjde vplyvom poveternostných alebo technických podmienok alebo v dôsledku mimoriadnych okolností k zmene (oneskoreniu) letu / odchodu, ktoré nemôže CK ovplyvniť ( k týmto zmenám môže dôjsť i bezprostredne pred odletom / odchodom ), vyhradzuje si CK právo na prípadné zmeny trasy, dopravnej spoločnosti, typu lietadla či autobusu a medzipristátia. V týchto prípadoch CK nenahradzuje služby, ktoré v dôsledku týchto zmien nemohli byť čerpané a nezodpovedá za prípadné škody, ktoré by týmto mohli zákazníkovi vzniknúť. V prípade nočných letov, kedy je príchod do miesta určenia v nočných hodinách, sa celá noc účtuje. Pri zmene miesta príchodu či odchodu oproti pôvodne stanovenému, v rámci leteckej alebo lodnej prepravy, prevezme CK náklady na náhradnú dopravu do cieľového miesta do výšky vlakového cestovného 2. tr., prípadne autobusové cestovné.


    Majú tam toto ale celý ten odsek podľa mňa hovorí o tom, že napr. bude strašná búrka, tak zmenia trasu letu, bude chrčať v motore, urobia medzipristátie z technických dôvodov.... ale nechápem pod tým to, že sa letecká spoločnosť rozhodne spojiť dva lety do jedného lebo nenaplnila stavy v lietadle podľa svojich predstav. Lety v iných termínoch sú už úplne normálne, len ten týždeň majú výnimku.

    Asi to vzdám a nakúpim si valetol a malému dám nejaké oblbováky (ó to nikdy).... samozrejme, že nám ponúkli hneď ten termín za tým (sú voľby a začína futbal), takže to nechceme ísť-s tým, že si musíme doplatiť do plnej ceny.... no a ak pôjdeme tento termín, dostaneme zľavu 20 Eur..... wau
    Nejako sa mi nedarí ostať spokojnou a pokojnou (

    pe.pe je offline (nepripojený) pe.pe

    optimista pe.pe
    Spokojne to môžu hodiť na tie mimoriadne okolnosti, ktoré nevedia ovplyvniť ale môže byť pravdou, že zlyhala prepravná spoločnosť a nedokážu zabezpečiť dva samostatné lety, tak ich operatívne spojili do jedného. V poslednom roku mali mnohé CK problémy práve kvôli leteckým spoločnostiam. Na jednej strane je to nepríjemnosť pre klienta ako si Ty, na druhej strane si možno vydýchne niekto, kto by inak o dovolenku prišiel. Ťažko to zhodnotiť. Veď ak sa bude dať v Košiciach vyjsť do tranzitu, využi to, prípadne popros letušku o túto možnosť. Držím palce, nech to vyjde a nech je to jediná nepríjemnosť počas dovolenky!

    Zmena trasy letu a CK nereaguje

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.