Zavrieť

Porady

prihlásenie v paneláku

Dobrý deň! prosím o radu, som študentka 1.roč. VŠ v Bratislave a bývam u starých rodičov na byte. Oni sú od jari do jesene na chate, takže som tam v podstate stále sama. Oni tam bývajú len v zime. A teraz milý pán domovník prišiel za babkou, keď ma prišli skontroľovať, že musia nahlásiť, že bývame traja. Z čoho mi vyplýva, že budeme ako traja platiť za smeti a takisto aj za výťah viacej v nájomnom.
Lenže ja mám trvalé bydlisko úplne inde a nemám u nich na byte ani len prechodné. Môžem tam byť prihlásená? Keď si všetky poplatky platím v dome u rodičov? aj smeti aj všetko tam platím, tak to sa potom môžem odhlásiť z platenia smetí na celý rok u rodičov? to asi ťažko si myslím
A ešte k tomu čo spravil milý pán domovník, že v podstate keď to tak berieme babka s dedkom tam platia aj za cele jar, leto, jeseň, ked na byte nebývajú a neodhlasujú sa zo smetí - vždy všetko platia a on to teraz ide do toho brblať - dedo jeden.
Prosím poraďte ako na toho deda treba ísť? a ako to vlastne je?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    To su 2 rozne veci, o ktorych pises:

    Domovnik je tam na tok, aby aj taketo veci sledoval.