Zavrieť

Porady

potrebujem zivnost???

Dobry den potrebujem zivnost ak som student denneho studia na vs a robim stranku pre firmu a mozno budem robit este nejake stranky nevime ci si mam koli par jednorazovym strankam robit zivnost...neda sa to nejako obist??ze by som to robil ako fyzicka osoba a dal si to iba do danoveho priznania...ale faktury by som nedaval....a chcem zacat podnikat v zvarani a montazi kovaných polotovarov neviem ci si mal robit zivnost ked este nemam ziadne ksefty a keby som aj nejake mal tak nevime ci tu zivnost potrebujem...keby som to robil bez zivnosti bol by nejaky probelm??a navyse k tej zivnosti potrebujem aj zvaracsky kurz.mozte mi to prosim niekto vysvetlit???Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    jacekova je offline (nepripojený) jacekova

    účtovník telom i dušou jacekova
    Ja sa tiež prikláňam k zmluve o dielo. Prikladám stanovisko DRSR, ako sa k tomu stavajú oni:

    DAŇOVÉ RIADITEĽSTVO SLOVENSKEJ REPUBLIKY
    pracovisko Trenčín,
    K dolnej stanici 22, 911 01 Trenčín
    –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– ––––––––––




    Vec: Informácia k podaniu

    K Vášmu podaniu zo dňa 7.7.2008, ktoré ste nám zaslali mailovou poštou, dávame nasledujúcu informáciu: