Zavrieť

Porady

cestovka nam meni zazmluvnene ubytko

Dnes - 10 dni pred zacatim zajazdu, nam cest. kancelaria oznamila zmenu ubytovania, pricom uroven klesla z 3 hviezdiciek na 2 a pol a rozdiel nam chcu doplatit. Ja s tym nesuhlasim - je to pre mna neadekvatna nahrada za pokazenu dovolenku (v tom povodnom ubytovani som bola uz 2x pred tym a brala som zajazd len kvoli nemu, ponukane ubytko poznam tiez a mam viac dovodov preco nie- na 2.poschodi, bez zahrady, menej m2, o vela dalej od mora, pred domom frekventovana cesta - chystali sme sa s 3 malymi detmi a povodne ubytko splnalo vsetky poziadavky).
Co mozem urobit?
Mozem ziadat spat peniaze za zajazd? v CK odpovedali ze nie- len s vysokym stornopoplatkom, kedze je to na poslednu chvilu
mozem trvat na pocte hviezdiciek? cize podobnej urovni ubytka?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Hotel Vám podľa mńa môže CK zameniť jedine, ak to máte podpísané v zmluve. (pozri si zmluvu )
    Náhradné ubytovanie by malo byť rovnakej kategórie , alebo vyššie, ale s tým, že Vám nenavýšia cenu, lebo to nebola vaša chyba.


    prečítaj !!! http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...ures&itemid=11

    Betina2 je offline (nepripojený) Betina2

    Betina2
    čo najskôr spíš na papier svoje výhrady 2x a odovzdaj 1 ks zamestnancovi alebo majiteľovi cestovky proti podpisu, najprv si však pozorne preštuduj zmluvu....pravdepodobne idete na súkromné ubytovanie a tam niekedy CK môže meniť objekt, ale v súlade s tým, čo uviedla arizona.

    gabikao je offline (nepripojený) gabikao

    gabikao
    vdaka za rady, este to spolu riesime, zatial to vyzera na to slabe ubytko, 10€ na osobu vratia a poskytnu vylet lodou bez stravy. pre nas slaba utecha. to ubytko je teraz v ponuke o 40€ na osobu lacnejsie ako bolo nase v januari, ked sme si ho objednavali
    vylet lodou je onicom, ak by sme chceli stravu, mame si doplatit, cize zobrali to tak: na lodi sa miesto vzdy najde, tak im to dame ako kompenzaciu a nic nas to nebude stat, uzasne! a to sa moze stat, ze nam ho pre pocasie alebo ine vyssie sily zrusia

    Betina2 je offline (nepripojený) Betina2

    Betina2
    gabikao Pozri príspevok
    vdaka za rady, este to spolu riesime, zatial to vyzera na to slabe ubytko, 10€ na osobu vratia a poskytnu vylet lodou bez stravy. pre nas slaba utecha. to ubytko je teraz v ponuke o 40€ na osobu lacnejsie ako bolo nase v januari, ked sme si ho objednavali
    vylet lodou je onicom, ak by sme chceli stravu, mame si doplatit, cize zobrali to tak: na lodi sa miesto vzdy najde, tak im to dame ako kompenzaciu a nic nas to nebude stat, uzasne! a to sa moze stat, ze nam ho pre pocasie alebo ine vyssie sily zrusia
    No to je nepríjemné. Mne sa také niečo našťastie ešte nestalo. No ale aspoň ste nezostali visieť v Turecku po krachu istej CK.... V každom prípade je dobré si pred podpisom zmluvy a pred zaplatením "preklepnúť" vybranú cestovku. Zistiť si o nej maximum informácii a veľa napovedia aj rôzne fóra užívateľov na internete. A vôbec pritom neplatí, že čím väčšia, tým lepšia CK. Veľa sa dá vytušiť aj z osobného prístupu pracovníkov CK, z rýchlosti ich jednania, z ochoty ich odpovedania na rôzne, aj neštandardné otázky a požiadavky, či sa vieš dovolať a pod. A samozrejme riadne študovať všetko, aj drobným písmom napísané v zmluve. Jedine to, čo je na papieri, totiž obstojí v prípade problémov. A treba si aj voucher poriadne preštudovať, či tam nie je preklep v dátume narodenia, v mene alebo dátumoch pobytu, v dátumoch stravy a samozrejme, či sedí objednaný hotel a lôžka......
    No a nemohla by si sem uviesť aj názov CK, ktorá Vás takto nepríjemne prekvapila? Ostatným by si možno pomohla s výberom.

    cestovka nam meni zazmluvnene ubytko

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.