Zavrieť

Porady

Výpoveď zo strany zamestnca

Známy pracuje ako kuchár, minimálna mzda. Aj tak mu zamestnávateľ hovorí, že po sezóne ho musí prepustiť. Takže da výpoveď, ale šéf nesúhlasí s odchodom dohodou. Známy má možnosť pracovať za dvojnásobnú mzdu, ale musí nastúpiť v priebehu mesiaca. Ak dodrží 2 mesiace, o nádejnú prácu prijde. Čo sa mu môže stať, že jednoducho v polovici júla oznámi zamestnávateľovi, že už do práce nepríde a naozaj nepríde?
Usporiadat
unidat unidat

unidat je offline (nepripojený) unidat

Taže ako zamestnávateľ by som zrejme musel vedieť dokázať napr. denné tržby (z kuchyne, nie výčapu)?
0 0
unidat unidat

unidat je offline (nepripojený) unidat

Pardon, zrejme skutočné náklady na "tržby" :-))
0 0
Llívia Llívia

Llívia je offline (nepripojený) Llívia

unidat Pozri príspevok
Taže ako zamestnávateľ by som zrejme musel vedieť dokázať napr. denné tržby (z kuchyne, nie výčapu)?
Myslím si, že by si hlavne musel vedieť dokázať, že ti tržby klesli kvôli tomu, že nemáš kuchára, ktorý svojvoľne neprišiel do práce, a nie kvôli tomu, že je leto, ľudia sú na dovolenkách, menej sa stravujú po reštauráciách.

(Raz píšeš, že sa to týka tvojho známeho, raz, že si ten zamestnávateľ, tak ako to je? Či ten známy je tvoj ZC a ty si jeho ZĽ?)
1 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

Tak to ma teda pri čítaní prvého príspevku nenapadlo, ale zrejme je to tak ako píšeš ...
0 0
unidat unidat

unidat je offline (nepripojený) unidat

Jedná sa samozrejme o známeho, suseda. Zamestnávateľa nepoznám, uviedol som to ako príklad :-))
0 0
Chobot Chobot

Chobot je offline (nepripojený) Chobot

unidat Pozri príspevok
Jedná sa samozrejme o známeho, suseda. Zamestnávateľa nepoznám, uviedol som to ako príklad :-))
Ako toreticky je možné všetko, ale...