Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
Chcela by som Vas poziadat o radu. Ked prenajimam v kozmetickom salone pracovny priestor ako by som si mala viest prijem z tejto cinnosti?Nemam zamestnancou,ale mam v salone ludi na ZL.
Dakujem za odpoved.
Pravidlá a tipy
Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
Toto by zaujimalo aj mna. Ako to riesite? Priestor ktory prenajimate mate tiez prenajaty? ak ano, mal by byt asi od vlastnika suhlas na dalsie prenajimanie vsak? Zaujima ma to preto, lebo tiez by som mala uctovat niekoho kto ma takto prenajaty priestor v kadernictve. ERP by mal mat asi kazdy najomca asi svoju, kde eviduje svoje trzby, ale viem o jednom kadernictve, kde pracuju kadernicky kazda na svoju zivnost, ale pritom kasu maju jednu, nechapem ako je toto mozne, ako sa to riesi uctovne.
Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viacZita5
Ak má každá nájom za stoličku resp, miesto a svoju RP , tak nevidím problém.
Bolo by dobre si okrem iného spraviť zmluvu o spoločnom užívaní priestorov .
Problém by som videla skôr v tom , že koho sú priestory ?