Zavrieť

Porady

Nespokojný zákazník - vrátenie tovaru

Chcel by som sa poradiť. Mám jedného nespokojného zákazníka, ktorý sa mi v podstate vydiera, že ak mu nepošlem nejaký tovar zdarma, tak mi vráti tovar, ktorý je možné vrátiť do 7 dní bez udania dôvodu. Môžem sa nejako brániť ? Celú túto komunikáciu mám v emaily.
Usporiadat
arizona arizona

arizona je offline (nepripojený) arizona

Pokiaľ kúpil tovar cez e-schop, má nárok vrátiť tovar bez udania dôvodu.
pozri TU : http://www.porada.sk/t91716-vratenie...du-e-shop.html

Ak kúpil v kamennom obchode, nárok na takéto vrátenie nemá.
bibibo bibibo

bibibo je offline (nepripojený) bibibo

Týka sa to eshopu. Ale veď toto môže byť brané ako vydieranie nie ?
Ešte jedna vec. V podmienkach mám, že tovar musí byť nepoškodený a v orig. obale.
Čo ak po prevzatí zistím, že niečo chýba ? Mám právo mu to vrátiť ?
tetrisss tetrisss

tetrisss je offline (nepripojený) tetrisss

No, niekedy ani ja neviem... ...viac
Naco sa bavit s takym clovekom, nech ti tovar vrati a hotovo, co chces s tym ist na sud? Tovar musi vratit cely a neposkodeny.
arizona arizona

arizona je offline (nepripojený) arizona

bibibo Pozri príspevok
Týka sa to eshopu. Ale veď toto môže byť brané ako vydieranie nie ?
Ešte jedna vec. V podmienkach mám, že tovar musí byť nepoškodený a v orig. obale.
Čo ak po prevzatí zistím, že niečo chýba ? Mám právo mu to vrátiť ?
Ak ti tovar pošle späť, skontroluj ho s nejakým svedkom, aby ťa nemohol obvinovať. ( príp. odfoť)
Ak bude tovar poškodený, či neúplný, vráť mu ho späť.
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

bibibo Pozri príspevok
Týka sa to eshopu. Ale veď toto môže byť brané ako vydieranie nie ?
Ešte jedna vec. V podmienkach mám, že tovar musí byť nepoškodený a v orig. obale.
Čo ak po prevzatí zistím, že niečo chýba ? Mám právo mu to vrátiť ?
aká je hodnota tovaru, ktorý ti chce zákazník vrátiť ?
bibibo bibibo

bibibo je offline (nepripojený) bibibo

veronikasad Pozri príspevok
aká je hodnota tovaru, ktorý ti chce zákazník vrátiť ?
cca 130 EUR.
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

Z času na čas každý z nás narazí na takéhoto zákazníka. Moja skúsenosť: nech vráti tovar a radšej mať s ním pokoj. Lebo nikde nie je povedané, že keď mu teraz ustúpiš a dáš niečo naviac zadarmo, nezačna vymýšľať o chvíľu s reklamáciami .. Toho času, ktorý s tým stratíš bude toľko, že to, čo si teraz zarobil bude dávno fuč...
profesional profesional

profesional je offline (nepripojený) profesional

Ak chcem robit veci lepsie, musim ich robit uplne inak. Ten kto ma pozna vie, ze ja a konvencne myslenie nejdeme prilis dohromady. ...viac
Kedze ide iba o sumu 130 Eur, nejde o vydieranie. Tam by muselo ist o sumu aspon vo vyske minimalnej mzdy. Teoreticky by sa to dalo kvalifikovat ako priestupok. Ale myslim ze ti to nestoji za to natahovat sa s nim aby mu dali pokutu 33 Eur.

Na tvojom mieste by som ho vyzval nech tovar posle naspat. A tiez by som na strankach obchodu urobil sekciu "cierna kniha" kde by som napisal ze uvedeni zakaznici su u Vas na ciernej listine a ze Vy uz s nimi nebudete obchodovat (pricom to ci s nimi bude obchodovat niekto iny nechavate na jeho uvazeni) a tohto cloveka by som zaradil hned na prve miesto.
camozzi camozzi

camozzi je offline (nepripojený) camozzi

Profesional, nebolo by to v rozpore s ochranou osobnych udajov? Ja by som to riesil BANom zakaznika, len asi nie kazdy system ma tuto moznost.
zubro85 zubro85

zubro85 je offline (nepripojený) zubro85

ja som mal tiez nedavno takeho zakaznika (tovar cca 70€) ja som mu poslal co chcel (cca 7€)

nemal som ani najmensiu chut sa zatazovat s tym ze by mi tovar vratil, a on bol nespokojny, ale pri nom bola cast viny aj na nasej strane
profesional profesional

profesional je offline (nepripojený) profesional

Ak chcem robit veci lepsie, musim ich robit uplne inak. Ten kto ma pozna vie, ze ja a konvencne myslenie nejdeme prilis dohromady. ...viac
camozzi Pozri príspevok
Profesional, nebolo by to v rozpore s ochranou osobnych udajov? Ja by som to riesil BANom zakaznika, len asi nie kazdy system ma tuto moznost.
O porusenie zakona o ochrane osobnych udajov by nesla. Nakolko meno a priezvisko nie je povazovane za osobny udaj. Do isej miery ani ked tam uvedies adresu.
profesional profesional

profesional je offline (nepripojený) profesional

Ak chcem robit veci lepsie, musim ich robit uplne inak. Ten kto ma pozna vie, ze ja a konvencne myslenie nejdeme prilis dohromady. ...viac
zubro85 Pozri príspevok
ja som mal tiez nedavno takeho zakaznika (tovar cca 70€) ja som mu poslal co chcel (cca 7€)

nemal som ani najmensiu chut sa zatazovat s tym ze by mi tovar vratil, a on bol nespokojny, ale pri nom bola cast viny aj na nasej strane
Najblizsie bude chciet od teba tovar za 25 %.
martinetto martinetto

martinetto je offline (nepripojený) martinetto

Legislativna uprava Zakona o ochrane spotrebitela sa vztahuje len na spotrebitelov (nie FO , PO s ICO) cize len spotrebitelia maju pravo na vratenie tovaru do 7 pracovnych dni odo dna prevzatia tovaru.

V zasade plati zasada ze takto zasielany tovar MUSI byt v originalnom baleni, neposkodeny, NEPOUZIVANY, v opacnom pripade prevadzkovatel e-shopu MOZE takto vrateny tovar odmietnut, a zaslat ho na naklady kupujuceho spat na jeho adresu.

Mnozstvo e-shopov si dava do podmienok nelegalnu klauzulu - storno poplatok za vratenie tovaru, toto je blbost, kedze zakaznik vrati tovar z kanonnej lehote v orig. baleni, neposkodeny tak predavajuci je povinny mu vratit PLNU sumu za takto zaplateny tovar.

Pre ARIZONA, trosku sa mylis, resp. tvoje vyjadrenie nie je presne. Nakolko uvadzas, ze ak si kupi v kmenovom obchode tak tovar vratit nemoze. Podla platnej legislativy, pokial zakaznik vykona objednavkovy proces prostrednictvom elektronickych komunikacnych prostriedkov, toto pokladame za nakup "cez e-shop", a to BEZ OHLADU NA SPOSOB DODAVKY. Cize ak si objednam u firmy AbC.sk tovar cez e-shop, a rozhodnem sa pre jeho osobne prebratie v nejakom kamennom obchode na zaklade danej objednavky - budem mat fakturu na danu objednavku, tak potom MAM pravo vratit tovar do 7 pracovnych dni.
PetoSk PetoSk

PetoSk je offline (nepripojený) PetoSk

V zahranici to funguje asi lepsie. Napriklad clanok - http://blog.soltes.eu/2008/02/google...o-zkaznka.html, na SK je asi problem s mentalitou. Hlavne na strane zakaznika.
zubro85 zubro85

zubro85 je offline (nepripojený) zubro85

profesional Pozri príspevok
Najblizsie bude chciet od teba tovar za 25 %.
najblizsie mu nic neposlem, toto bol typicky problemovy zakaznik a prenecham ho konkurencii
msviki msviki

msviki je offline (nepripojený) msviki

Spolupracujem s ľuďmi, ktorí si založili firmu a sú už úspešní. Avšak vedia, že teraz nie sú schopní sa prekonať. V zmysle, stratégie a taktiky vďaka ktorým dosiahli úspech ich neposunú ďalej ...viac
zubro85 Pozri príspevok
najblizsie mu nic neposlem, toto bol typicky problemovy zakaznik a prenecham ho konkurencii
Nikto nevie obsah tych emailov s dotycnym zakaznikom, ale ...

...pozn. obsah prispevku bol vymazany z dovodu negativnych hodnoteni prispevkov...
Naposledy upravil msviki : 23.07.10 at 13:53
msviki msviki

msviki je offline (nepripojený) msviki

Spolupracujem s ľuďmi, ktorí si založili firmu a sú už úspešní. Avšak vedia, že teraz nie sú schopní sa prekonať. V zmysle, stratégie a taktiky vďaka ktorým dosiahli úspech ich neposunú ďalej ...viac
prosim vas, nechajte legislativy a sudy bokom. jednanie na sudoch je taj najnizsia forma komunikacie (a dovery) medzi zucastnenymi. negativne slovo o vasej firme to NEZASTAVI, ktokolvek vyhra spor.
Pociti to obchod vo svojej penazenke (-). nehovoriac o case stravenom a energii, ktora mohla byt lepsie vyuzita.
vetti vetti

vetti je offline (nepripojený) vetti

ak máš obchod, musíš predať. hocikomu.
aj keď dotyčný kúpi - vráti - kúpi - vráti....

Ja osobne by som si naň dal pozor, a naúčtoval mu prepravné 2349872394872345 € a môže si objednávať a vracať

Tak ako môžeš pre určité skupiny zvoliť zľavu, môžeš pre iné cenu posunúť smerom nahor

A že oprávnená cena? Cena je výsledok dohody medzi subjektami a koľko práce by som mal s prepravným a balným by som na súde dokázal popísať na 20 strán A4, všetko by som tam zarátal, ešte aj látkovú výmenu organizmu pri práci na tejto objednávke
richardg richardg

richardg je offline (nepripojený) richardg

ahojte, ja mám tiež problém, otázku na Vás

ponúkam istý tovar na predaj, kočka ktorá odo mňa už odoberá vyše roka, dala som jej kamarátsku zľavu a dohodli sme sa, že jej ten tovar budem dávať stále za rovnakú cenu, samozrejme prikladám aj bloček alebo faktúrku, aby nemala problém s účtovníctvom....ale podotýkam ja jej tovar iba sprostredkúvam, lebo ona ho vie drahšie, tak sme sa preto dohodli na spolupráci....no kočka si objednala 5ks z tovaru ktorý išiel ešte ďalej k druhej zákazníčke
no tá druhá zákazníčka jej tovar vracia

no moja otázka je, či musím zobrať tovar späť, keĎže kočka ich ešte posúvala svojej zákazníčke
si myslím, že to že ona mala takú zákazníčku tak zato ja nemôžem, či nie?prosím poraďte dosť my to súri
podotýkam, tiež sa my vyhráža že ak to nepôjde po dobrom tak po zlom....

ďakujem
pepsikova pepsikova

pepsikova je offline (nepripojený) pepsikova

...originál...
richardg Pozri príspevok
ahojte, ja mám tiež problém, otázku na Vás

ponúkam istý tovar na predaj, kočka ktorá odo mňa už odoberá vyše roka, dala som jej kamarátsku zľavu a dohodli sme sa, že jej ten tovar budem dávať stále za rovnakú cenu, samozrejme prikladám aj bloček alebo faktúrku, aby nemala problém s účtovníctvom....ale podotýkam ja jej tovar iba sprostredkúvam, lebo ona ho vie drahšie, tak sme sa preto dohodli na spolupráci....no kočka si objednala 5ks z tovaru ktorý išiel ešte ďalej k druhej zákazníčke
no tá druhá zákazníčka jej tovar vracia

no moja otázka je, či musím zobrať tovar späť, keĎže kočka ich ešte posúvala svojej zákazníčke
si myslím, že to že ona mala takú zákazníčku tak zato ja nemôžem, či nie?prosím poraďte dosť my to súri
podotýkam, tiež sa my vyhráža že ak to nepôjde po dobrom tak po zlom....

ďakujem
..

..kludne by som jej doporučila, nech to na mňa skúsi po zlom...
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať