Pred pol rokom som si kupil netbook Sony Vaio. Po troch tyzdnoch pouzivania sa mi poskodil pant pri otvarani. Zaniesol som ho do Nay, kde som ho kupil, vypisal sa protokol. A poslal sa do servisneho strediska Sony. Pravdaze prislo vyrozumenie ze mam zaplatit 256€ aj nejake drobne. Vyziadal som si od slecny na reklamacnom stredisku mail adresu do sony. Napisal som im, ze nech objasnia preco mam zaplatit 256€ za jeden poondiaty pant. dovtedy to poslali spat a poslal som im ho tam naspat. Ze nech to opravia, teda zaplatim, aj ked to nei je moja chyba. Po mesiaci aj nieco prisiel naspat, opraveny ale vzinkli nove vady a oprava nebola korektne opravena. Poskodene plasty, dovrety kryt, osuchane plasty, nevymenili vsetko, neposlali vymeny material. Tak som im ho tam poslal naspat. Uz sa to taha skoro pol rok. A to som za netbook dal 420€.
Ako dlho ma byt vlastne servisna doba, kedy mam narok na vratenie penazi. Ako to vsetko okolo toho funguje co sa tyka servisov.
Dakujem za odpoved.
Naposledy upravil erik.aragorn : 17.07.10 at 11:06