Zavrieť

Porady

reklamacia na poste >30 dni

Ahojte,

Potreboval by som poradit ohladom reklamacie zasielky na poste.

Prednedavnom som si kupoval z Ciech elektroniku. Balik mi priniesol domov postovy kurier (23.6.2010), po rozbaleni som zistil, ze zariadenie vo vnutri baliku je rozbite na kusky. Bolo pritom starostlivo zabalene v polystyrene a bublinkovej folii. Tak som okamzite vystartoval na postu reklamovat, kedze bol balik poisteny. Vyplnili sme reklamacny protokol a balik odoslali niekam na preskumanie. Spytal som sa kolko bude reklamacia priblizne trvat a povedali mi ze obvykle tyzden, ale ze zo zakona na to maju 30 dni. Ze mi pride domov oznamenie.

19.7.2010 ked nic nechodilo som sa bol na poste spytat aky je stav. Bola tam veduca pobocky (s ktorou som reklamaciu vyplnal) a povedala mi, ze zatial nic neprislo, ze este maju na to 5 dni, ze mam prist neskor. Navrhol som jej nech na reklamacne zavola a spyta sa aky je stav, odbila ma vyhovorkou, ze tam sa je tazko dovolat. Kedze zo zakona mali este 5 dni na vybavenie, odisiel som domov.

22.7.2010 som prisiel na postu s reklamacnym protokolom a povedal som im, ze mi stale neprislo vyjadrenie. Nebola tam veduca, iba teta z reklamacneho ktora mi povedala, ze je vonku teplo a ze veduca uz isla domov a ze ona nevie. Na hociktoru otazku mi odpovedala ze ona nevie. Ofotila si reklamacny protokol, zapisala si na mna telefonne cislo, ze na druhy den zisti od veducej stav. Samozrejme, nikto nevolal.

26.7.2010 volam na postu (prestahoval som sa a mam to teraz na povodnu pobocku daleko) ze aky je stav. Teta z doobednej smeny mi povedala, ze ona nevie, ze tam nie je veduca (ma cely tyzden dovolenku) a ze zastupkyna veducej tiez nebude vediet, pretoze mala dovolenku minuly tyzden. Ze ked som 22.7.2010 hovoril s tetou z poobednej smeny, ze jej necha odkaz nech mi zavola. Samozrejme, nikto nezavolal. Tak som volal ja. Zase ma odbila recami ako ze ona take v systeme nic nema, ze ona nevie, nie je tam veduca... Ze mam zavolat pondelok (2.8.2010) ze to tam bude veduca a ona snad bude vediet, alebo zavola na reklamacne a spyta sa.

Dnes je 30.7. (7 dni po lehote) a ja sa pytam. Co mam dalej robit? Ma posta pravo predlzit si zakonom danych 30 dni a odbijat ma vyhovorkami ze veducej je teplo tak tam nie, veduca ma dovolenku a nikto iny ako veduca mi nevie pomoct? Som z nich uz zufaly.

Vopred dakujem za rady.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Mária27 je offline (nepripojený) Mária27

    Mária27
    Sťažuj sa na najbližsom riaditeľstve, prípadne priamo na podniku Slovenská pošta, a.s. Banská Bystrica.

    Hlasovalo 5 pouzivatelov

    Užitočné (5)
    Lubaba, rodina1, Danielle369, zdenka131, arizona
    5

    Mária27 je offline (nepripojený) Mária27

    Mária27
    Ak ide o medzinárodný poštový styk, reklamácia trvá dlhšie. V tomto prípade je zase jednoduchšie to, že sa vlastne zisťuje len to, či bol obsah balíka dostatočne zabalený na normálnu prepravu poštou, či balík vykazuje znaky nesprávnej manipulácie, či teda k poškodeniu došlo vinou odosielateľa alebo prepravcu. A to si myslím, že mohli vyriešiť lokálne už dávno.

    Mária27 je offline (nepripojený) Mária27

    Mária27
    Je to tak v Poštových podmienkach pre poistený krhký balík z cudziny. Prijatím služby pošty uzatváraš zmluvu, pričom súhlasíš s týmito podmienkami.

    6.4. Za úbytok, poškodenie alebo zničenie časti, resp. celého obsahu poisteného balíka z cudziny, ktorénebolo zrejmé pri jeho dodaní, je poskytovaná náhrada škody vo výške podľa bodu 6.2. týchtopoštových podmienok, okrem ceny za podanú zásielku.Právo na náhradu škody vzniká v prípade, ak sa preukáže, že poškodenie obsahu alebo poškodenies úbytkom obsahu balíka vznikli pred jeho dodaním, pričom reklamácia je uplatnená na dodávacejpošte najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní poisteného balíka a súčasne je predložený obal poisteného balíka spolu s jeho obsahom.

    sthruska je offline (nepripojený) sthruska

    sthruska
    // Ma posta pravo predlzit si zakonom danych 30 dni
    Bol tu blog a v ňom, že pošta to právo má. To ale neospravedlňuje ich prístup. Prikláňam sa k sťažnosti. Okrem toho ak tam nie je vedúca, tak to musí vedieť niekto iný.

    sisima je offline (nepripojený) sisima

    sisima
    dobrý deň, mám otázku
    mám podobný problém
    objednali sme svietidlá z Čiech, balík riadne zabalený, poistený + sklo/ krehké... balík došiel v stredu ale rozbalili sme ho až vo štvrtok večer (nejavil žiadne známky poškodenia, tiež pracovná vyťaženosť..) 1 z troch svietidiel bolo rozbité... v piatok sme písali formulár zo stránky slov. pošty ohľadne reklamácie, aký má byť postup, nakoľko toto sa nám ešte nestalo a nevedeli sme ako a kde sa to má reklamovať... dnes t.j.po 4 dnoch mi došla odpoveď, že reklamáciu sme mali podať do 24 hodín od doručenia balíka!
    je toto možné, naozaj už nemám právo reklamovať???

    BIZAL je offline (nepripojený) BIZAL

    BIZAL
    Mne sa zacali stracat listove zasielky, ktore posielam a neostava mi nic, len poslat opat na svoje naklady. Posta sa za poslednych 20 rokov nezmenila. Nemame inu moznost, musime byt spokojni. Co sa tyka kurierskych spolocnosti...pred dvoma mesiacmi mi rozbili 70 eurovu zasielku a nezaplatili skodu ani sa neunuvali to riesit. Neprevzala som zdemolovany balik - nedostanem nic.

    sisima je offline (nepripojený) sisima

    sisima
    no napriek všetkému podarilo sa nám podať reklamáciu...
    prešli sme 3-ma pobočkami pošty, kde nikto nevedel čo s tým, posielali nás od dverí k dverám, ochota z každého priam kypela... nakoniec na tú správnu pobočku, pre expresné balíky... trvalo to celé viac ako 1 týždeň od doručenia... spísali sa 3 strany reklamačného protokolu, nafotili si to, a to svietidlo si aj nechali... niekedy v polovici januára by mala byť dáka odpoveď...
    našťastie náš dodávateľ nám v tom pomáhal a tiež reklamoval, nakoľko ten poplatok nebol nízky a niečo predsa garantoval...
    oslovili sme aj ŠOI ale tí sa takou hovadinou v hodnote len 150E nemienia zaoberať...

    tie svietidlá sme zháňali naozaj dlho skoro celý rok 2011, na SVK nám ich nikto nevedel dodať (3x zaplatená záloha, no dodať sa to nepodarilo, takže nám to vždy poslali späť) až nakoniec jediný dodávateľ z Čiech ich dokázal dodať... a nakoniec nám ich nejaký frustrovaný roznášač balíkov rozbije... a reklamovať do 24 hodín, na ktorejkoľvek pošte... omyl... len na tej vyvolenej pošte... mali by mi zaplatiť aj stratu času a kilometre...

    reklamacia na poste >30 dni

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.