Zavrieť

Porady

Ahojte všetci poradaci

Ahojte všetci poradaci som nováčik hoc túto stránku sledujem už dlhší čas ale až teraz som sa rozhodla zaregistrovat lebo potrebujem poradit v konkretnej veci a verím že sa tu nájde niekto kto aj mne poradí.Trošku sa predstavím volám sa Lucia a mám 30 rokov,pochádzam z východu a pracujem ako predavačka spoloč.šiat a oblekov.
Usporiadat
Halli Halli

Halli je offline (nepripojený) Halli

no prááávda, aby som si monitor rozbila...
0 0
Paula Paula

Paula je offline (nepripojený) Paula

slavica Pozri príspevok
Pauli, však to tie nové duše musia vedieť, čo za zbojstvá nám Stanko vyvádzal pred 13timi rokmi... Mamičko moja, keby som to vedela, tak budem preňho "drhnúť" dobrovoľne!! a zadara

Tak si tu trepte, kto, kde a kedy bol čím "hrdina" naďalej. Takí Stankovci a im osobnosťou príbuzní, ma neohúhria ani keby boli odliati zo zlata........znechutená odchádzam a je mi smutno. Naozaj.
Dobrú noc
0 0
Zitulda Zitulda

Zitulda je offline (nepripojený) Zitulda

Lucka vítaj medzi nami, každá mladá krv je vítaná. Tu sa dozvieš veľa pekného a budeš s radosťou sa prihlasovať aj vtedy, keď sa nebudeš chcieť nič opýtať.
....ale daj si pozor!!!...vieš koľko nás poraďákov je závislák od nej ?... ani pre nás nie je nutné "marišku legalizovať"
3 0
Halli Halli

Halli je offline (nepripojený) Halli

Paula Pozri príspevok
Tak si tu trepte, kto, kde a kedy bol čím "hrdina" naďalej. Takí Stankovci a im osobnosťou príbuzní, ma neohúhria ani keby boli odliati zo zlata........znechutená odchádzam a je mi smutno. Naozaj.
Dobrú noc
No len choď moja, tí noví možno čakajú, že si tu aj oni raz zasrandujú a zasmejú sa. Aj to je PORADA...
0 0
lenkak lenkak

lenkak je offline (nepripojený) lenkak

Lenka
No dnes troška Stanko šantí na Porade, tak nekazme mu radosť. Keď inak nešantí , tak nech si poslúži.
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

lenkak Pozri príspevok