Zavrieť

Porady

Zaciatok - Sluzby cez internet

Dobrý deň,

som začínajúci živnostník, študujem čo sa dá ale nejak nenachádzam odpovede na moje otázky. Budem vďačný ak mi niekto poradí.

Som web vývojár na voľnej nohe. Programujem web aplikácie, web stránky pre firmy aj súkromne osoby. Ponúkam aj možnosť predaja môjho internetového obchodu a redakčného systému.
(ak to pomôže lepšie pochopiť moju činnosť webdizajner.perfect.sk)

1. Očakávaný príjem za mesiac je okolo 1000 Euro (výdavky budu minimálne)

  • mám byť platcom DPH alebo mi to netreba? (a zmením to keď bude potreba?)

2. Ako mám postupovať pri objednávaní mojich služieb cez internet?

  • potrebujem na moje služby vydávať dodací list? alebo objednávkový formulár?
  • pri dohode s inou firmou mám spísať zmluvu alebo dohodu o poskytovaní služieb? (agentúrna spolupráca - zadajú mi úlohu a ja to pre nich spravím)
  • Vytváram aj webové šablóny (moje diela) - mám aj na tieto diela vystavovať faktúry?
  • Ako sa ochrániť pred zneužitím mojich služieb (Niekto si objedná moje služby a potom nezaplatí) - ako tomu predísť

Ďakujem každému za radu.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    vedec je offline (nepripojený) vedec

    vedec
    Tak k otazke čislo
    1. Určite budes musiet byť zaregristrovany na Daňovom. Ale určite pri takychto očakavaných primoch nebudes platca DPH