Zavrieť

Porady

pomoc z výpoveďou SZČO čo najskôr

dobrý deň, potrebovala by som poradiť ako postupovať pri výpovedi ak pracujem ako SZČO - sprostredkovať poistenia

už viac ako rok pracujem ako SZČO - sprostredkovateľ poistenia pre istú poisťovňu. Vedúci kancelárie má nepekným spôsobom vyštval z kancelárie ešte v máji. Bola som doma a nepracovala som vôbec, ale odvody treba platiť stále. Tak som začiatkom septembra za ním zašla, aby som podpísala výpoveď ku koncu septembra. No on mi nechce dať výpoveď teraz ale až ku 31.12.2010 pretože sa bojí, že poruším zmluvy, ktoré som uzatvorila. Vie mi niekto s tým pomôcť? Ako postupovať a na koho sa obrátiť?
ďakujem Vám veľmi pekne za pomoc
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Danila je offline (nepripojený) Danila

    Vylúčený člen Danila
    Ty nemáš s tým pánom v kancelárii pracovnoprávny vzťah, ale aspoň predpokladám, že vzťah zmluvný. Ty si sama sebe šéfom, tak nie si odkázaná na to, kedy Ti on dá, či nedá výpoveď.... Druhá vec je dodržať zmluvné podmienky, ktoré si uzatvorila s klientmi. Nechceš mi povedať, že aj také najchytrejšie poisťovacie firmy majú v oblasti ZP a zamestnávania hokej.

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    deniscatko Pozri príspevok
    dobrý deň, potrebovala by som poradiť ako postupovať pri výpovedi ak pracujem ako SZČO - sprostredkovať poistenia