Zavrieť

Porady

aka pozicka je vyhodna ci uver?

Dobry den vam prajem.Neviem ci pisem na spravnu rubriku ale inu vhodneisiu mojej otazke som nenasiel.
Prosim o radu aku pozicku ci uver a kde v akej banke ak viete poradit mam zobrat ked chcem kupit pozemok do 10 tisic euro a zacat stzavat dom .Pracujem ako zdravotnicky opatrovatel v rakusku , chodim na dvoj tyzdnove turnusi , kazde dva tyzdne plat mam dobry a splacat by som bol schopny aj ked radsej dlhsie a pomalsie po mensich splatkach.
mam zobrat uver lebo si myslim ze stavanie domu casom hrubu stavbu potrebzujem a s platu ktory mam by som dalej mohol dokupovat dalsie potrebny material na dostavanie domu potrebujem peniaze v podstate teraz na kupu pozemku a stavbu hrubej stavby co mi staci 500 tisci korun este slovenskych v prepocte.Prosim vas o radu .dakujem Vam
Naposledy upravil Dav : 07.10.10 at 12:26
Usporiadat
Oliwa Oliwa

Oliwa je offline (nepripojený) Oliwa

iriska Pozri príspevok
ja som bola z toho už párkrát na nervové zrútenie, lebo banka ani ako svojmu dlhodobému klientovi, ktorý využíva všelijaké ich ponuky mi nebola schopná poskytnúť po.... 600,-EUR, ktoré som mohla za mesiac vrátiť, ale do nebankovky som nešla - odolala som
0čujú, rozumný človek...
Iriska, a tých 600 € nešlo vykryť z debetu na bežnom účte? Hlavne, keď píšeš, že to mala byť jednomesačná záležitosť...
Alebo to bolo už nad rámec debetu?
0 0
day day

day je offline (nepripojený) day

"klud" = strach
0 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
Aha , ešteže tak .
0 0
Oliwa Oliwa

Oliwa je offline (nepripojený) Oliwa

Buchač nemať strach - Buchač mať svoj "kvér"...
Iba ak zo "zubatej" - ale aj tá radšej pošla kade-ľahšie, či...?
Naposledy upravil Oliwa : 08.10.10 at 12:53
0 0
VieraPopluharova VieraPopluharova

VieraPopluharova je offline (nepripojený) VieraPopluharova