Zavrieť

Porady

nespokojny zakaznik - ako postupovat

Ahoj.
Dnes sa stalo toto: Prisiel k nam pacient do lekarne vratit naplaste na opary s tym, ze mu neucinkuju. Jedna z nich bola uz minuta. Ja som ho odmietol, ze na to nema pravo, ked si ju dobrovolne [na zaklade odporucania magistry] zakupil a hlavne rozbalil. Strasne sa rozculil, bol aj pokus o inzultaciu. Chcem sa opytat, ci som postupoval spravne. Ma pravo niekto vratit uz nacate balenie s tym, ze jeho subjektivny pocit je, ze naplaste nefunguju? Ako som mal postupovat? Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    nespokojny zakaznik - ako postupovat

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.