Zavrieť

Porady

reklamácia pohovky - na tretí krát...

Dobrý deň!
Potrebovala by som poradiť. Kúpili sme si pohovku v Drevone približne pred rokom aj mesiacom. Stala sa nám taká vec, že sa látka na tej pohovke začala povolovať a na boku praskla (cca. 25cm), a pružinky sa taktiež povolili a zjavila sa nám taká mierna diera na pohovke...a nebololo to nadmerným mechanickým opotrebením...
Pred mesiacom sme išli vyreklamovať tento produkt, tam nám pán vedúci povedal že sa musí prísť pozrieť na pohovku ževraj do dvoch týždňov max. príde...my sme spravili chybu, lebo sa vtedy nespísala reklamácia, lebo sme dúfali že obchod nás nepodrazí. Samozrejme nikto z obchodu neprišiel, tak sme po mesiaci (včera) zašli zas do obchodu aj s fotodokumentáciu, ktorú som mala aj pred mesiacom, lenže vtedy nestačil...
Pán vedúci sa vyhováral, že nemali tade cestu kde mi bývame cca. 6 km...tak už včera vystavil reklamačný formulár a aj fotodokumentácia stačila ...po ceste domov som si všimla že na tú reklamáciu, ako tak zabudol napísať dátum prijatia reklamácia, tak sme sa ešte raz včera vrátili aby sme to dali do poriadku, on sa vyhováral na to, že dátum tam naschvál nenapísal, lebo sa reklamácia nebude riešieť do 30 dní, ale že oni nato potrebujú viac času...a už na vystavený reklamačný list, ktorý je podpísaný dopísal že reklamácia bude trvať 2 mesiace.
Moja otázka je taká či nato má právo? A keď po mesiaci nebudeme mať tú pohovku v poriadku môžeme žiadať vrátenie peňazí? Alebo keď ten dátum tam dodatočne dopísal to znamená že s dobou reklamácie (2 mesiace)súhlasíme?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Pán vedúci zavádza a špekuluje! Je povinný uviesť dátum prijatia reklamácie. Pre teba je každý jeden deň dôležitý, tak trvaj na tom, aby Ti to dopísal na doklad.

    Vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť.
    pozri aj tu : http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9

    reklamácia pohovky - na tretí krát...

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.