Zavrieť

Porady

Riesenie reklamacie spolocnostou UPC

Dobry den prajem,
dna 28.7. som poslal spolocnosti UPC DTH S.á.r.l. reklamaciu na zmenu nastavenia paraboly. Podla zakona mi mali poslat vyrozumenie do 30 dní. To sa vsak nestalo a tak som tuto reklamaciu urgoval telefonicky a e-mailom. 8.9. som operatorom dostal info , že reklamaciu maju zaregistrovanu ako vypoved a ze mi urcite pride vyrozumenie ( ja som posielal reklamaciu ). Na e-mail mi spolocnost odpisala, ze je vsetko v poriadku a ze reklacia nie je opodstatnena, ale ze ked chcem dat vypoved mozem, ale musim o to poziadat. To uz ale bolo 11.9.. Tak som teda uplatnil paragraf v zákone o ochrane spotrebitela a listom 16.9.2010 som spolocnost poziadal o ukoncenie nasho zmluvneho vztahu k 30.9.2010. ( odstupenie od zmluvy ). Co bolo ale moje prekvapenie ze mi prisiel list 23.9.2010 kedy mi spolocnost UPC poslala vyrozumenie ze moja vypoved zo dna 28.7.2010 je akceptovana ( poslal som reklamaciu ) a ze musim zaplatit pokutu cez 200 euro a este dalsie tri mesiace tuto sluzbu platit. Na to som im odpisal, ze som ziadnu vypoved nedaval, ze som reklamoval sluzbu a ze k 30.9.2010 ukoncujem s nimy zmluvu a ziadam o vyrovnanie preplatku allebo nedoplatku do uvedeneho datumu. Dodrzal som aj paragraf, v ktorom maju ze musim vratit zariadenie do 3 dni. Oni mi ale stale veselo posielaju faktury a uz aj jednu upomienku. Na moje listy mi neodpisuju.
Podnet uz som podal aj na SOIku ale zatial ziadne vyrozumenie mi nedoslo.
Nechcem aby ma niekam zaregistrovali ako nejakeho neplatica a chcem od nich aby mi vratili peniaze. AKo NA TO?
Vdaka za radu.
Naposledy upravil radonator : 04.11.10 at 14:36
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    Garantovali zvýšenie počtu programov. Pretočením družice som ale o niektoré prišiel. Kvalitu obrazu by som nereklamoval Mne uz v podstate ani nejde o to ci bola rekalmacia opodstatnena alebo nie, mne ide o princip. Jednoducho ak existuje zakonna lehota 30 dni tak ju musi respektovat kazdy. Ak by reagovali do 30 dni, tak by bol problem niekde inde. Ale mne ide o to, ze UPC porusila zakon. Alebo nie? Nech by bola reklamacia akym kolvek nezmyslom, je povinnostou reagovat do 30 dní. Tuto lehotu mam uvedenu aj v zmluvnych podmienkach.

    A v prilohe je presne uvdene co som reklamoval.

    A doplnil som aj odpoved UPC a to co mi poslali ako informaciu o zmene družice.
    Naposledy upravil radonator : 02.11.10 at 10:49
    Vcera mi poslala UPC odpoved ze teda priznavaju ze porusili zmluvne podmienky a ze akceptuju ukoncenie zmluvy) Pravda zvitazila.

    A na margo tehoto portalu..., cakal som viac (
    a este jedna prosbicka chobotovi..., snaz sa tym co tu pisu pomahat a nie odradzat, "lebo medved"....

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    radonator Pozri príspevok
    Dobry den prajem,
    dna 28.7. som poslal spolocnosti UPC DTH S.á.r.l. reklamaciu na zmenu nastavenia paraboly. Podla zakona mi mali poslat vyrozumenie do 30 dní. To sa vsak nestalo a tak som tuto reklamaciu urgoval telefonicky a e-mailom. 8.9. som operatorom dostal info , že reklamaciu maju zaregistrovanu ako vypoved a ze mi urcite pride vyrozumenie ( ja som posielal reklamaciu ). Na e-mail mi spolocnost odpisala, ze je vsetko v poriadku a ze reklacia nie je opodstatnena, ale ze ked chcem dat vypoved mozem, ale musim o to poziadat. To uz ale bolo 11.9.. Tak som teda uplatnil paragraf v zákone o ochrane spotrebitela a listom 16.9.2010 som spolocnost poziadal o ukoncenie nasho zmluvneho vztahu k 30.9.2010. ( odstupenie od zmluvy ). Co bolo ale moje prekvapenie ze mi prisiel list 23.9.2010 kedy mi spolocnost UPC poslala vyrozumenie ze moja vypoved zo dna 28.7.2010 je akceptovana ( poslal som reklamaciu ) a ze musim zaplatit pokutu cez 200 euro a este dalsie tri mesiace tuto sluzbu platit. Na to som im odpisal, ze som ziadnu vypoved nedaval, ze som reklamoval sluzbu a ze k 30.9.2010 ukoncujem s nimy zmluvu a ziadam o vyrovnanie preplatku allebo nedoplatku do uvedeneho datumu. Dodrzal som aj paragraf, v ktorom maju ze musim vratit zariadenie do 3 dni. Oni mi ale stale veselo posielaju faktury a uz aj jednu upomienku. Na moje listy mi neodpisuju.
    Podnet uz som podal aj na SOIku ale zatial ziadne vyrozumenie mi nedoslo.
    Nechcem aby ma niekam zaregistrovali ako nejakeho neplatica a chcem od nich aby mi vratili peniaze. AKo NA TO?
    Vdaka za radu.
    Bolo by asi dobré uviesť viac podrobností, napr. odpoveď z UPC. LEbo takto neviem, čo si vlastne reklamoval. A to, čo si reklamoval, si mal zmluvne dohodnuté? Čo konkrétne nedodržali, čo bolo v zmluve? Nie niekde na nejakom reklamnom letáku. Reklamovať "nezvýšenie kvality obrazu" je abstraktné, ani ja by som nevedel, čo vlastne chceš.

    A uviesť, čo konkrétne v zmluve porušili.v Máš v zmluve zoznam programov? Alebo ti garantujú nejaký počet? Mne sa zdá, že si jeden nespokojný zákazník, ktorý chce ukončiť zmluvu, lebo "medveď". Myslím, že správne pochopili tvoju výpoveď, a na tvoju smolu, ty v zmluve máš presne uvedené zmluvné pokuty pre predčasnú výpoveď zmluvy aj výpovedné doby.

    Riesenie reklamacie spolocnostou UPC

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.