Zavrieť

Porady

Mam pravo po reklamacii na vratenie penazi ci si len mozem vybrat tovar v tej hodnote

Prosim Vas o pomoc. Kupila som si v jednom cinskom obchode cizmi na kt. sa mi za dva tyzdne uplne rozpadla a odlepila podrazka. Ked som ich isla reklamovat predavacka mi vypisala listok a povedala ze sa mam zastavit ked tam bude veduci a mozem si v tejto hodnote vybrat iny tovar. ale ja o nic ine zaujem nemam ja som chcela tie topanky a nebudem si tam nasilu vyberat ine veci. Som jej povedala ze ja chcem vratit peniaze pretoze takto to vzdy fungovalo ze sa vracali peniaze. pani mi povedala ze za tych 5 rokov co tam pracuje veduci este nikomu nevratil peniaze. Ma pravo nevratit mi peniaze a ja si musim len vybrat tovar v hodnote tych ciziem? Ved ja som chcela len tie cizmi a ked nemozem mat tie nechcem nic ine len spat moje peniaze! Dakujem za pomoc.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Ak ti reklamáciu uznali,môže Ti ponúknuť na výmenu rovnaký výrobok,aký si reklamovala,ale nik ťa nemôže nútiť,aby si si vybrala nejaký iný náhradný tovar (ak pôvodný tovar už nemajú).

    tokoska je offline (nepripojený) tokoska

    Veľmi ťažké. Som vraj kamarátka, občas som aj tou povestnou "bútľavou vŕbou", čo vypočuje, neprezradí, poradí, pomôže ...a občas som aj poriadny "truľo", ale už som sa naučila aj používať "nie" ...viac tokoska
    V prípade oprávnenej reklamácie:
    1. oprava výrobku
    2. výmena za ten istý výrobok, ak nie je možné až potom
    3. vrátenie kúpnej ceny

    Výmenu za iný výrobok možno uskutočniť iba so súhlasom kupujúceho. V prípade problémov sa treba obrátiť na slovenskú obchodnú inšpekciu, ktorá prípad prešetrí. Treba mať reklamačný list a doklad o kúpe.

    profesional je offline (nepripojený) profesional

    Ak chcem robit veci lepsie, musim ich robit uplne inak. Ten kto ma pozna vie, ze ja a konvencne myslenie nejdeme prilis dohromady. ...viac profesional
    Ak sa tie cizmy doslova rozpadli ako pises, mas pravo podstupit od kupnej zmluvy. Toto musis urobit pisomne a dorucit to druhej strane. Kupna zmluva medzi tebou a predavajucou firmou vznikla konkludentne.
    V pripade odstupenia od kupnej zmluvy mas narok na vratenie penazi.

    Mam pravo po reklamacii na vratenie penazi ci si len mozem vybrat tovar v tej hodnote

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.