Zavrieť

Porady

Práca zdravotnej sestry v Rakúsku

Dobrý deň, pracujem ako zdravotna sestra v Bratislave a mala by som zaujem o pracu v Rakusku, najlepšie vo Viedni. Vie mi niekto poradiť ako sa k takej ponuke dostanem, a co je vsetko potrebne k vybaveniu takejto prace?..Mate niekto stym skusenosti?
Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    zuzinka003 Pozri príspevok
    Dobrý deň, pracujem ako zdravotna sestra v Bratislave a mala by som zaujem o pracu v Rakusku, najlepšie vo Viedni. Vie mi niekto poradiť ako sa k takej ponuke dostanem, a co je vsetko potrebne k vybaveniu takejto prace?..Mate niekto stym skusenosti?
    Ďakujem
    Bud si nájdes nejakú pracu sama,alebo sa obratis na agenturu (tie su väčšinou neseriozne a berú dosť veľké poplatky/-takze radsej nejakú overenú...

    nepíšeš, či hľadáš prácu ako zdr.sestra v nemocnici,alebo ako opatrovateľka v rodine. To je rozdiel. Musíš napísať konkrétnejšie...

    Zväčša sa vyžaduje rak.živnost /OP/ a znalosť nemčiny.Niektoré nemocnice žiadajú aj nejaký certifikát o znalosti NJ.
    V nemocnici sa môžeš zamestnať aj na zmluvu bez potreby živnosti.

    Pozri si túto aj tému http://www.porada.sk/t58314-opatrova...v-rakusku.html

    BXLmiami je offline (nepripojený) BXLmiami

    BXLmiami