Zavrieť

Porady

Podsvietené ikonky na obrazovke.

Po zapnutí mi pozadie dosť dlho nabehuje a pod ikonkami a ich názvom mám stále modre pozadie.Keď si otvorím nejaké okno a posúvam ho po obrazovke, tak mi za ním ostáva tzv.húsenica, ktorá po čase zmizne.Neviem či mam nejaký výrus, alebo mam spomalený PC.Kto vie porodiť, tak nech napíše.
Usporiadat
KoxXxo KoxXxo

KoxXxo je offline (nepripojený) KoxXxo

Skús ísť do Ovládacieho panelu- Systém- Spresnenie- Výkon- Nastavenie, v položke "Používať vizuálne štýly pre okná a tlačidlá" najskôr zruš fajočku a Použiť, potom ju vráť a zase Použiť. Položka "Používať tiene na menovkách na ikonách na pracovnej ploche" musí byť zafajknutá.
1 0
ajfonek1 ajfonek1

ajfonek1 je offline (nepripojený) ajfonek1

Neskúšal a pravdu povediac ani neviem ako. Som začiatočník... Sranda je že sa to stalo ani neviem ako. Usporiaduval som si ikony a pošmykol sa mi notebook a niečo som stlačil ako som ho zachytával a výsledok húsenice a modré podsvitenia ikon...
0 0
ajfonek1 ajfonek1

ajfonek1 je offline (nepripojený) ajfonek1

Ked fajočku odkliknem na Používať vizuálne štýly pre okná a tlačidlá" tak je modrá farba slabšia akonáhle to vrátim je to po starom...:-(
0 0
KoxXxo KoxXxo

KoxXxo je offline (nepripojený) KoxXxo

Tak potom si nainštaluj Iconoid, a experimentuj.
1 0
ajfonek1 ajfonek1

ajfonek1 je offline (nepripojený) ajfonek1

Nakoniec som obnovil system ako spomenula zdenka131 (vdaka) a je to OK.
0 0
pakyno pakyno

pakyno je offline (nepripojený) pakyno

Win XP
skontroluj:
1. fotografia (obrazok), ktory mame na pracovnej ploche je vo formate .jpeg
2. start, nadstavenie, ovladaci panel, system, spresnenie, výkon - nadstavenie, v zozname musi byt zaskrtnute pouzivat tiene na menovkach ikon....
3. klikni pravym na pracovnu plochu (nie na ikonu, ale na volne miesto) - usporiadat ikony - nesmie by zaskrtnute zamknut webove polozky ...