Zavrieť

Porady

Poprosila by som pomoc ohladom výživného

Dobrý den, je to asi trochu neobvyklé ked vám napíše samo dieťa, mám síce pomaly 19 rokov, ale problémy ktoré neviem riešiť sama poprípade nemám s kým ich riešit...mám rozvedených rodičov, už asi 4roky...mali majetkové s ktorým som nesúhlasila, mama dostala peniaze s čím som tak isto nesúhlasila a od mojich 18rokov som nedostala ani korunu od nej. Bývam u nej a študujem na strednej škole, dostávam výživné od otca ktoré my nepokrýva všetky výdavky tak som nútená si od neho pýtat niekedy viac. S tým že moja mama mi neprispieva lebo povedala že nieje povinná lebo u nej bývam. Myslím si že v tom nemá velmi pravdu kedže som na intráku a doma som len cez víkendy a niekedy idem radšej k otcovi lebo máme doma aj hádky koli tomu. V poslednom čase som nútená si aj zarobit...lebo myslím že je nefer ked mam rodičov 2 a iba jeden mi prispieva finančne, niesom typ človeka ktorý vyžmýkava s penazí, mala som pre nu už vela návrhov s ktorými najprv súhlasila a o dva dni už nie. Nedá sa s nou osobne dohodnut...chcela som to dat na súd ale ona tvrdí že to nemá význam lebo nemám od nej nárok ani na korunu. Má mimochodom už 3roky priatela a maju spolu dieta tak je aj na materskej, ani na možnost zárobku sa nechytá...je stále len doma. Prosím poradte mi ako mám postupovat a či má také niečo ako súd význam....Ďakujem velmi pekne
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤